Fedor01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Order in error

ik heb op 12 oktober online via Friends and Familie mijn abonnement willen verlengen met nieuwe telefoon, voorheen had ik een sim only. Van Vodafone heb ik een bevestiging gehad en moet wacten op een 2e mail met daarin het track en trace nummer. Na een paar dagen nog geen mail gekregen en heb toen Vodafone gebeld. Deze gaf aan dat de order in een error stond en dat deze na een paar dagen automatisch uit het systeem gaat, echter krijg ik hier geen bericht van en moest maar weer terug bellen. wanneer deze error order uit het systeem is moest ik wel opnieuw een order plaatsen. na een week naar de dichtsbijzijnde vodafone winkel gegaan om te vragen of deze error eruit is. Dat was helaas niet het geval. na 5 keer bellen en 3 keer naar de Vodafone winkel te zijn geweest niks opgeschoten en Vodafone ondereneemt geen enkele aktie. Ik ben nu vanaf 12 oktober al bezig om mijn contract te verlengen en dit wilt maar niet lukken. Vodafone is de enige die dit op kan lossen en geen enkele afdeling geeft thuis. Ongelooflijk frustrerend. Dit lijkt me toch een probleem (case) dat opgepakt moet worden door een systeembeheerder of iemand die gemachtigd is om dit te doen. Ik ben ten einde raad ook omdat ik mijn oude mobiel heb verkocht en ik nu al een maand met een oud toestel rond loop. Ik begrijp ook niet dat ik bij de klanteservice niet verder kom of dat ik evt doorverbonden wordt met iemand die hier mij verder mee kan helpen. Heeft iemand dezelfde ervaring of een zelfde probleem. Iemand bij Vodafone moet dit probleem toch opschalen en actie onderenemen.
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fedor01, welkom op het Vodafone Forum! Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd. Ik begrijp dat dit geen fijne situatie is. Via het Forum kunnen we dit echter niet nakijken, ook kunnen andere gebruikers dit niet controleren. Ik raad je aan om telefonisch te vragen of dit al is aangemeld bij onze technische afdeling. Onze technische afdeling zal je vervolgens op de hoogte houden. Dit topic wordt binnenkort gesloten, zie ook de huisregels.
Fedor01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Mark,
Fijn dat je reageerd, maar ik kan vragen en aangeven wat ik wil ik kom bij Vodafone niet verder. Ze geven aan dat alles is geannuleerd zelfs de error order en dat ik gewoon kan bestellen, echter zolang die error order niet Is verwijderd blijven nieuwe bestellingen hangen in het systeem van vodafone. Verwijderen is anders dan annuleren. Ik krijg het niemand bij Vodafone uitgelegt, niks aan de hand meneer. Alles is afgetimmerd dus ik kom niet verder, Ik heb de stoute schoenen aan gedaan en heb probleem op FaceBook gezet, binnen 5 minuten een reactie en er is een case aangemaakt voor mijn dochter en mij onder registratie nr 7227360 en 7227361.(mijn dochter heeft namelijk hetzelfde probleem). Het is toch belachelijk dat je 6 x naar de winkel moet, 5 x de klantenservice moet bellen waarbij ik 2x terug gebeld zou worden ( ik kon er 100% van op aan) dus geen belletje gehad en 2 x een klachtenformulier in moet vullen. Ik kreeg 2 x een reactie terug op het klachtenformulier, ze gaven aan dat er op de iphone 8 een flinke wachtijd stond en dat ze hier geen invloed op hadden. Totaal over alles heen gelezen wat ik op het klachtenformulier heb geschreven ( niet geintresseerd en ondeskundig). Na het opvoeren van de case zou het binnen 24 uur te zien zijn in My Vodafone zodat je de status kunt volgen en kunt reageren op de uitgevoerde acties echter staat het er nog steeds niet in ook niet bij mijn dochter, het opvoeren van de case is nu al 5 dagen geleden. Hier gaat alles fout wat er ook maar fout kan gaan. We zijn met 5 personen thuis en altijd Vodafone gehad, maar Vodafone mag wel flink uitpakken anders zijn we weg. Spijtig.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Jammer om te horen dat het zo moeizaam is gegaan Fedor01. Ik snap je frustratie. Echter, zoals Marc al aangaf, is het forum niet het juiste kanaal hiervoor. Ik begrijp dat je klacht in behandeling is genomen via Facebook. Ik raad je aan deze klacht ook op te volgen via Facebook. Je kunt hier 24/7 om een statusupdate vragen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic