Unitech

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen en verzoek afrekening

Geachte heer of mevrouw,
ik ben wat geïrriteerd omdat ik al 5x (!) telefonisch heb verzocht om onderstaand. Dit gaat maar niet lukken. Daarom maar een mail.
Betreft klantnummer *****
Telefoonnummer *********
Deze gebruiker heeft ZONDER mijn toestemming het abonnement met 2 jaar verlengd
EN HIERBIJ een toestel gekocht. Dat moet ik dus betalen.
En ik wil dat best doen, maar DAN ALS HET KAN IN 1 KEER alle termijnen. Zonder extra kosten.
Nu wordt ik maandelijks herinnerd aan deze mijnheer en dat wil ik niet.

Kunt en wilt u dit voor mij in orde maken?
Ter info: er KAN al maanden NIET meer gebeld worden naar dit toestel, niemand weet waarom en kan dit repareren. De dienstverlening van Vodafone is dus ook niet optimaal zal ik maar zeggen.
Voor de duidelijkheid, ik wil tzt ook NIET verlengen o.i.d. maar stoppen..
Mvgr Jan Timmerman


Moderator edit: klantnummer en mobielnummer verwijderd ivm privacy
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Unitech

Welkom op onze community!

Ik kan me voorstellen dat je geïrriteerd bent omdat het nog steeds niet opgepakt en opgelost is.

Een nummer opzeggen kan op de volgenden manier:
Dit kan door te bellen met 1201 en dan voor de optie opzeggen te kiezen. De andere manier is via onze website :https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Via de community heb ik wegens privacy redenen deze mogelijkheid niet.
Ik heb in verband met uw privacy het mobiele nummer en klantnummer verwijderd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic