Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,172Oplossingen
  • 1,576Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnementskosten kloppen niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 abonnementen van 9 en 15 euro samen 24 euro maar elke maand wordt er 24,01 van de rekening afgehouden. Stel ik heb 1 miljoen klanten waarbij telkens 1 cent extra in rekening wordt gebracht wa...

Wipneus door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Android 7.0 update S7 Edge Alleen-lezen Opgelost

Waarom duurt het toch zoooo ellendig lang voordat Vodafone/Libertel NL de 7.0 Android update voor S7 Edge (Vodafonebranded) toestellen vrij geeft???De update voor de S7 Edge voor niet branded toestell...

Limbrabo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

OV-chip mobiel op Oneplus 5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer al enige tijd OV Mobiel via Vodafone Wallet op mijn Oneplus 5 te krijgen, een telefoon met een NFC chip. Ook heb ik een nieuwe Vodafone sim kaart met NFC. Echter blijf ik een melding krijge...

Geen track & trace PostNL Alleen-lezen Onopgelost

6 december heb ik bericht gekregen dat mijn bestelling verstuurd is.PostNL geeft me geen track&trace met als mogelijke oorzaak dat er geen pakket is aangeleverd.Ondertussen is de verlening wel al in g...

Veug door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

YOU simkaart niet geleverd. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Ik heb al tweemaal een Vodafone YOU simkaart besteld, beide zijn nooit geleverd. Hoe komt dit? en hoe verhelp ik dit? Groet! Rikmus

Rikmus01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Mij contract van de tsble(alleen internet) is simds maar 2016 voorbij. Ik heb 10 keer klant service gebeld en zij vinden mij niet of de wachttijd is te lang of andere smoesjes.al met al betaal de hoog...

Aurora7 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone X Alleen-lezen Onopgelost

Al iets bekend over levering iphone x 64gb silver 17nov besteld !?

svenp14 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Scherp S abbo van ruim 3 jaar geleden... Alleen-lezen Onopgelost

Ruim 3,5 jaar geleden het abbo van mijn overleden vrouw overgenomen...kosten 12,5 € PMnaast mijn eigen abbo nu is mijn eigen abbo laatst naar automatisch naar beneden gegaan ivm einde contract..nu zoc...

MvdHeuvel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen korting als vaste klant Alleen-lezen Onopgelost

2x bij een shop geweest om eventueel te verlengen. Na eerste aanbod thuis alles nagekeken, bleek dat ik net zoveel zou gaan betalen als nieuwe klanten. Behalve de aansluitkosten dan.Terug naar de shop...

Gringo78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone neemt afscheid van TV Anywhere Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/s3c3qVanaf 16 maart 2018 is de Vodafone TV Anywhere app niet meer beschikbaar. Omdat er steeds meer alternatieven zijn voor online TV kijken en minder mensen gebruik maken van Vodafo...

Sietske door Oud Community Moderator
  • 1394 Topics
  • 51 Oplossingen
  • 59 Likes

Eerder naar Vodafone overstappen met nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Momenteel zit ik bij een andere provider, mijn 2-jarig abonnement loopt daar halverwege maart 2018 af.Ik wil het liefste nu al een nieuwe telefoon met een nieuw abonnement bij jullie afsluiten (...

sandaq door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S8 JBL Playlist Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik heb vorige week mijn S8 besteld en die heb ik vandaag mogen ontvangen. Alleen heb ik geen idee hoe en waar ik de JBL Playlist speaker moet aanvragen. Ik ga er vanuit dat je die niet au...

fu-raz door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Red abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al jaren klant van Vodafone. Elk jaar moet ik zelf een nieuwe jaar contract afsluiten. Zelf kijken en zelf doen.Waaroom sturen zij een mail of bellen zij met nieuwe opties aan bestande klanten?...

Aurora7 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gisteren abonnement afgesloten. Waar kan ik weer annuleren Alleen-lezen Opgelost

Goedendag Vodafone Ik heb gisteren een abonnement afgeslotenen krijg mijn eerste rekening en jahoor geen5€ ziggo korting eraf en wat hoor ik net op de radio ook 5€ korting. Dus ben nu wel heel erg ver...

rvrhee door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen NL-Alert ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteren (04-12-2017) geen NL-Alert controlebericht ontvangen op mijn iPhone X en iPhone 5S die verbonden zijn met het Vodafone 4G netwerk.Noodmeldingen zijn ingeschakeld op beide toestelen.Bei...

Laugslander door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Verlengen upgraden. Alleen-lezen Onopgelost

Beste allen, Na contact met verschillende collega’s van Vodafone zit ik momenteel met een issue. Op 8 augustus heb ik mijn contract verlengd met 1 jaar. Deze abonnement gaat 15 december in. Het gaat o...

Simkaart activeren Alleen-lezen Opgelost

Hallo, vandaag zou mijn abonnement in moeten gaan, maar heb nog geen service. Hoe kan dat? Wil mijn simkaart online activeren, maar ook dat gaat niet, de site geeft aan: Er is iets fout gegaan. Ga ter...

[Opgelost] Problemen interne systemen en My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/tt2nbOp dit moment ondervinden we problemen met een aantal interne systemen waardoor we je via de klantenservice en in onze winkels niet optimaal kunnen helpen. Daarnaast kun je hind...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen