Doornik

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo verdubbelaar niet Zichtbaar

Beste support, ik ben sinds eergister actief op t Vodafone netwerk met een Ziggo korting/ verdubbelaar.

Deze is al 2 dagen niet zichtbaar in Mn app onder tegoed.

ik heb gelezen dat het enige tijd kan duren voordat het actief is, maar “ mijn Ziggo “ staat aan een ander Vodafone klanten nummer gelinked dan mijn eigen. Dit omdat ik nog een ander Vodafone met Ziggo gekoppeld heb.

kunnen jullie aangeven hoe ver jullie zijn met t koppelen van mijn klanten nummer met mijn ziggo?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Doornik
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het koppelen en samenvoegen en administratief in orde maken kan 4 weken duren!
Dat jij nu na 2 dagen nog niet zichtbaar bent is dus heel normaal en zal je gewoon nog even moeten wachten.

Men zegt op de site dat het 4 weken kan duren en soms is het ook wel sneller maar hou dat aan en je zit goed als het sneller is gegaan. Nog even geduld hebben aub. Meer wel veel plezier met je Vodafone abonnement en alle extra's die je nu hebt gekregen omdat je Vodafone & Ziggo hebt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Doornik
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het koppelen en samenvoegen en administratief in orde maken kan 4 weken duren!
Dat jij nu na 2 dagen nog niet zichtbaar bent is dus heel normaal en zal je gewoon nog even moeten wachten.

Men zegt op de site dat het 4 weken kan duren en soms is het ook wel sneller maar hou dat aan en je zit goed als het sneller is gegaan. Nog even geduld hebben aub. Meer wel veel plezier met je Vodafone abonnement en alle extra's die je nu hebt gekregen omdat je Vodafone & Ziggo hebt.
Doornik
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat is toch raar, dat als je een abbonement een maand van te voren afsluit, en aangeeft dat je ziggo klant bent, dat op het moment van ingaan van je abbonement het niet actief is.

Deze controle kan toch van t voren worden uitgevoerd.?

ik heb nu 10 GB data, waar ik misschien wel over heen ga. echt belachelijk dat je nu moet wachten op de verdubbelaar.

Dit is is niet een persoonlijk aanval op jou energieboy, maar richting vodafone.

Ik betaal hier toch voor, maar is niet actief. compensatie zou wel gepast zijn.

Daarnaast ben ik blijkbaar niet de enige die zit te wachten hierop.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Ik begrijp je wel hoor en snap ook dat het geen aanval naar mij is. Ik ben ook maar een klant en kan er ook niets aan doen. Dat je van te voren wist dat je een abonnement neemt bij Vodafone weet Ziggo natuurlijk ook. Maar je abonnement moet eerst ingaan voor ze de controle gaan uitvoeren en door alle systeem halen.

Dan toch maar even minderen met internet tot je de dubbele data hebt. Als je die dan hebt ga je zeker genieten ?. Wat je zegt, meerdere mensen die een combi abonnement nemen moeten daarop wachten. Moest ik ook en soms duurt het echt 4 weken en soms gaat het sneller.

Toch alvast heel veel plezier, het komt wel goed.
Doornik
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gek genoeg had ik 5 minuten na Mn post hierboven een sms ontvangen dat Mn dubbele data actief is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Nou, kijk eens aan!
Het zal echt toeval zijn geweest want met alleen je naam weet Vodafone niet wie je bent, hier op de Community. Ik zeg het, ze houden 4 weken aan maar soms kan het korter zijn en soms ook gewoon echt die 4 weken.

Super top dan kan je nu verder met je gratis ontvangen 10GB 😛
Pfff, wel veel hoor wat je verbruikt. Ik heb 20GB en ik ben er soms maar 5 kwijt 🙂

Fijn weekend gewenst en natuurlijk nog heel veel plezier met al je data!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Meestal wordt het vrij snel geactiveerd, zodra het abonnement actief is. Goed om te lezen dat de dubbele data is toegevoegd 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic