ArjanL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen binnen netwerkgarantie

Wie heeft er ervaring met het opzeggen van 1 abonnement (binnen een redfone together abonnement van 4 nummers) waarbij de netwerkcrew zegt dat de verbinding goed is en waar in deprkatijk blijkt dat het bereik slecht te zijn. Je krijgt netwerkgarantie van Vodafone maar Vodafone bepaald op afstand of het zo is. Wil je er toch vanaf dan moet je de gehele abonnementsperiode betalen. Dus geen netwerkgarantie bij Vodafone. 

 

De slager die zijn eigen vlees keurt verhaal dus. Wie heeft het wel met Vodafone kunnen regelen.

 

Ik heb de chat geprobeerd, een klacht ingediend, gebeld maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Daarnaast bij opzeggingen afdeling wordt de verbinding gewoon verbroken. Darana teruggebeld maar dan pakt helemaal niemand meer op. 

 

Als iemand Vodafone overweegt, ik raad het af. Het is een logge en niet professionele organisatie. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @ArjanL,

 

Wat een ontzettend zure situatie. Ik kan me goed voorstellen dat het niet echt eerlijk voelt als jij het op deze manier ervaart, maar wij aangeven dat het niet zo is. Voor de volledigheid (maar je had het waarschijnlijk al gevonden): Hier vind je meer informatie over de netwerkgarantie en hier de voorwaarden.

 

Als je het hier niet mee eens bent, is een klacht hierover indienen de juiste weg. Heb je daar inmiddels al meer van gehoord? Ik heb hier geen gegevens van je gevonden en kan dus niet controleren wat de laatste stand van zaken is. Mocht je dat willen, wil ik je vragen je mobiele nummer toe te voegen in je profiel (Avatar > Instellingen > Persoonlijke Informatie), dat alleen zichtbaar is voor Vodafone moderators.

 

Ik hoop in ieder geval dat je spoedig meer duidelijk hebt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ArjanL 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een vervelende manier om kennis te maken met de Community van Vodafone. Ik begrijp dat je een klacht hebt ingediend bij Vodafone, heb je dit via het klachtenformulier gedaan? Daarop heb je waarschijnlijk een antwoord gekregen en daarin kan jij je niet vinden. Als Vodafone controle doet op het netwerk, want dat doen ze als iemand een netwerk klacht heeft, en daaruit blijkt dat het in orde is, dan is het een lastig verhaal wie nu gelijk heeft. Heb je het al eens met een ander toestel geprobeerd? Gewoon even om uit te testen. Dat je een klacht hebt over de verbinding wil natuurlijk nog niet zeggen dat Vodafone geen professionele organisatie is. Het is altijd zo, wanneer er klachten zijn dan wil je dat ze het oplossen of gewoon weg. Dat is begrijpelijk! 

Mocht je via het online formulier een klacht hebben ingediend en je bent het er niet mee eens dan kan je contact opnemen met de Geschillencommissie. Kijk voor meer informatie op de website van de Geschillencommissie Telecommunicatie of de Europese Commissie. Het lijkt me dan beter om met hun contact op te nemen en samen te kijken wat hieraan te doen is. Heb je nog niet via het online formulier een klacht ingediend, doe dit dan alsnog en laat gelijk weten dat je Vodafone niet hoog hebt zitten met hun klachten afhandeling 😉. Verder kan ik niet zoveel voor je doen, ben ook een klant, net zoals jij. Ook de moderatoren van Vodafone verwijzen je door omdat ze deze niet kunnen afhandelen. 

ArjanL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een klacht ingediend en dan wordt er in de responsemail aangegeven dat binnen 2 dagen wordt gereageerd en dat doen ze niet, inmiddels is al een week verstreken, dan vind ik dat geen professionele organisatie. Ook als van het kastje naar de muur wordt gestuurd en je geen enkele oplossing krijgt voor je probleem en telkens te horen krijgt dat een collega het dan verkeerd heeft begrepen of dat een andere collega het op moet lossen dan ben je in mijn ogen niet met de klant bezig en dus ook geen professionele organisatie. 

 

Dit is niet het enige dat we sinds we klant zijn geworden bij Vodafone hebben meegemaakt. Ze hebben ons een Red Together abonnement verkocht voor een bepaalde prijs. Toen het abonnement inging bleken we geen internet te hebben. Daarna bleek dat verkoop een abonnement voor een hoofdverbruiker had moeten afsluiten tegen een veel hogere prijs. Tien we hier met veel egenzin akkoord hebben gegeven hadden we nog geen internet. Daarna bleek de ingangsdatum niet goed te staan. Daarna bleek het nog niet te werken en hebben ze het uiteindelijk weten op te lossen. En nu krijgen we dus het volgende probleem dat 1 persoon geen fatsoenlijke verbinding heeft, het ligt niet aan de  telefoon want die deed het voor de migratie naar Vodafone prima. 

 

Kortom al een hele geschiedenis met Vodafone. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik kan alleen maar zeggen, heel vervelend. Je hebt echt helemaal geen geluk gehad, vanaf het begin al niet, en dat is wel heel erg jammer. Begrijpelijk dat je er dan schoon genoeg van hebt en dat je geen vertrouwen meer hebt in Vodafone. Wel vreemd dat je in je klachten mail hebt staan dat ze binnen 2 dagen reageren. Dit is namelijk meestel tussen de 5 tot 10 werkdagen en zo communiceer ik dit ook, namens Vodafone. Ik geloof je wel hoor, maar vind het dan wel een grote fout, opnieuw. 

Hoe dan ook, het is natuurlijk allemaal heel vervelend en een geschiedenis waar je liever niet naar terug kijkt. Misschien dat @Lycke@Alex of @Cecilia je hierin nog kunnen helpen?! Ze werken bij Vodafone en modereren hier de community. Ik verwacht niet dat ze heel veel kunnen doen, maar met je mee kijken in de geschiedenis, kan misschien wel. En wie weet kunnen ze iemand binnen Vodafone aan de jas trekken om hier iets aan te doen.

Nogmaals, ik werk niet voor Vodafone dus ik kan je niet helpen 😞 
Laten we hopen dat je de geschiedenis achter je kan laten en dat de toekomst toch beter gaat worden.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @ArjanL,

 

Wat een ontzettend zure situatie. Ik kan me goed voorstellen dat het niet echt eerlijk voelt als jij het op deze manier ervaart, maar wij aangeven dat het niet zo is. Voor de volledigheid (maar je had het waarschijnlijk al gevonden): Hier vind je meer informatie over de netwerkgarantie en hier de voorwaarden.

 

Als je het hier niet mee eens bent, is een klacht hierover indienen de juiste weg. Heb je daar inmiddels al meer van gehoord? Ik heb hier geen gegevens van je gevonden en kan dus niet controleren wat de laatste stand van zaken is. Mocht je dat willen, wil ik je vragen je mobiele nummer toe te voegen in je profiel (Avatar > Instellingen > Persoonlijke Informatie), dat alleen zichtbaar is voor Vodafone moderators.

 

Ik hoop in ieder geval dat je spoedig meer duidelijk hebt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic