Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

netwerk/wifi Alleen-lezen Opgelost

HALLO DAARik kan met mijn iPhone 6 plus geen verbinding maken met wifi, maakt wel verbinding met mijn draadloze apparaten .Laptop werkt wel via wifi maar mijn iPhone niet en via mobieldata een waardel...

unlimited ONZIN!!!! Alleen-lezen Opgelost

Ik heb onlangs een vodafone unlimited sim only abbo afgesloten nu merk ik dat na de 5+1GB die je perdag hebt de snelheid van het internet extreem verlaagd wordt, en dan geb ik dus ook via de app de 1g...

Red Unlimited Alleen-lezen Onopgelost

Red Unlimited werkt niet zoals beloofd, ipv 5gb krijg ik 1gb dagbundel en moet ik telkens aanvullen met 1gb en dat werkt ook niet optimaal. Eerste half uur tot een uur zit ik op “beperkt internet” sne...

Afkopen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo! Ik zou graag mijn mobiele abonnement willen afkopen en over willen stappen naar een andere provider. Hoe werkt dat? Stel ik bestel vandaag of morgen een ander toestel bij een andere provider, k...

Mobiele router Alleen-lezen Opgelost

GeachteIk probeer telefonisch contact met jullie te krijgen maar het lukt van geen kanten, ik wil graag praten over een simkaart voor Europa die ik kan gebruiken in een mobiele router waar ik dan ook ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen