Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,212Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

afschrijven halverwege de maand Alleen-lezen Opgelost

Waarom schrijft Vodafone af halverwege de maand...incasso op de 15de...

Hinke01 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen roaming na update in Spanje Alleen-lezen Opgelost

Geen roaming na update in Spanje 

Gdst door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bundels aan en uitzetten Alleen-lezen Opgelost

Ik wil in maart de bundel “1 Gb extra” aanzetten. Koste me 7,50 euro Wanneer moet ik het weer uitzetten, om te voorkomen dat ook in april er 1 Gb bijkomt? Op de laatste dag van de maand, of meteen nad...

toonvankr door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

volledige blokkade Alleen-lezen Opgelost

Wat houdt een beperkte blokkade bij jullie in en wat houdt een volledige blokkade bij jullie in

Dorrie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement voor electrische poort Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vraag wij hebben bij ons nieuwe huis een poort die bestuurd word door een telefoonnummer waar een abonnement aan gekoppeld zit. mijn vraag is hebben jullie ook zo’n abonnement voor een elek...

Tvd door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extra GB Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg een sms’je waarin stond dat ik met ingang van 1 Maart mijn GB gratis verhoogd zou worden tot op heden geen extra GB.

Nico1947 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mijn rekening van maart Alleen-lezen Opgelost

Goededag dat is mijn 3 rekening met abonament 56,00 euro het kost van januari was 96,00 euro febuari 130,00 euro ik was in de winkel geweest ze hebben GB hoger gezet. toen hebben ze geblokt dat ik nie...

Net voor een jaar verlengd Alleen-lezen Opgelost

Herkenbaar? Wat moet ik nou.. Net voor een jaar verlengd zonder toestel. Die van mij was nog goed.. Scheelde nogal maandelijks in de portemonnee. Begint mijn S8 plots uitzichzelf te scheuren bij beeld...

sms online lezen Alleen-lezen Opgelost

Puckkkk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra data sinds maart Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, mijn zoon, dochter en ik hebben alle drie een abonnement bij jullie, mijn dochter en ik krijgen vanaf vandaag tot aan 20GB internet en mijn zoon houd maar 6GB. Wat is de rede dat bij hem ...

in/uitschakelen nummerherkenning werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik loop tegen een probleem aan met in/uitschakelen van nummerherkenning; op een iPhone met iOS 13 is de schakelaar groen, maar ook “grayed out”, dus niet te bedienen. Ondanks de “groene status” komen ...

sim valt weg Alleen-lezen Opgelost

Beste, Mijn simkaart valt heel de tijd weg. En dan meerdere keren achter elkaar.

Evateur door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4G data in Griekenland Alleen-lezen Opgelost

Sinds ik in Griekenland ben gearriveerd afgelopen zaterdag werkt mijn 4g data niet. Oftewel roaming slaat niet aan. Ik kan wel bellen maar geen internet. Vodafone gebeld kunnen mij niet helpen en ligt...

Senna2 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

together datapot hoog??? Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ons together datapot op 2000GB staan ???

klacht over misleiding ivm doneren aan goede doelen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben al enkele maanden bezig om contact te krijgen met Vodafone medewerker die mijn verhaal wil aan horen en serieus kan ingrijpen. Klanten service is heel behulpzaam en herkent en begrijp mijn klac...

Hotspot R218t deblokkeren Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik mijn hotspot Vodafone R218t deblokkeren zodat ik hem kan gebruiken voor andere providers?

Pippe door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inloggen mijn vodafone Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer, mevrouw, Het lukt mij niet om zowel in de app als via de website in te loggen op mijn vodafone. Ik heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd maar deze bevestigingsmail komt niet binnen (oo...

Tom142814 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apple Music sms niet ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik ben gisteren overgestapt naar vodafone Een RED abonnement met ziggo voordeel en 6 maanden Itunes Ik heb een mooi boekje gekregen met een simkaart en handleiding en daarin stond mooi beschreven ...

Sabine 94 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Was het een geheim nummer? Alleen-lezen Opgelost

mag hopen dat deze gebruiker geen geheim nummer heeft. ******* heeft de Reward Member badge verdiend VodaFone, dit valt onder de privacywetgeving.

door Niet van toepassing

Kan niet bellen en internetten Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen ik heb een probleem met mijn iPhone 8plus ik kan niemand bellen ik krijg steeds bellen mislukt en mijn 4G doet het ook niet en ik heb mijn abonnement gewoon beta

Coura door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen