Tanjavm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaarderen

Ik wou half uurtje geleden voor 20 eur online opwaarderen. Toen ik wou betalen via I-deal blokkeerde pc. Nu kan ik niet meet opwaarderen want sta in de wachtrij. Hoe kan ik alsnog opwaarderen?
9 Reacties 9
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Tanjavm
Vervelend hoor. Maar als je in de wachtrij staat, dan betekent dit: de betaling is bij ons binnen gekomen en we gaan hem verwerken.
Je tegoed moet inmiddels correct opgewaardeerd zijn.
Laat je nog even weten of het allemaal goed is afgelopen?

Gr Per
cpeters

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De laatste maanden heb ik dit probleem ook regelmatig.
Op het moment dat ik wil betalen verschijnt de link naar de iDeal pagina niet.
Ik heb op dat moment dus nog NIET betaald.
Als ik dan opnieuw de opwaardering wil uitvoeren krijg ik de melding dat er al eentje in de wachtrij staat.
Erg vervelend en volgens mij een probleem met de Vodafone website.

Anonymous
Niet van toepassing
Hey cpeters,

Dat is inderdaad vervelend. Wat je kan doen is even de cookies verwijderen en dan opnieuw proberen. Of eventueel een andere browser installeren. Wat je ook eventueel kunt doen is via belwgoed.nl etc beltegoed opwaarderen zodat je toch vooruit kan. Of de betaling hier binnen is kan ik niet voor je inzien ivm jouw privacy. Daarvoor dien je echt bij de klantenservice te zijn.

Groetjes Steven
cpeters

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net de cookies verwijderd in Firefox maar ik krijg nog steeds de melding dat een opwaardering in de wacht staat.
Ik heb vandaag zeker 4 keer proberen op te waarderen via Firefox, Internet Explorer en Chrome.
Bij geen enkele browser kom ik in het iDeal betaalmenu terecht. Ik kom dus niet eens aan betalen toe.
Is er iets mis met de website?


cpeters

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem treedt op als ik ABN-AMRO bank selecteer.
Als ik RABO bank selecteer dan verschijnt het iDeal scherm wel.
Dus het lijkt samen te hangen met de betaling via ABN-AMRO.
Het probleem is momenteel 100% reproduceerbaar met Firefox, IE en Chrome op verschillende computers.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
cpeters , we hebben inderdaad begrepen dat hiermee problemen bij ABN AMRO zijn. Hierdoor kun je tijdelijk geen iDEAL via onze site gebruiken wanneer je daar klant bent. Er zijn een aantal tussenoplossingen hiervoor. Zo kun je wel nog gebruik maken van een creditcard, opwaardeerbon of het gebruik via automatische incasso. Alle mogelijkheden vind je terug op deze site.
embe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Opwaarderen lukt niet. Na klikken op waarderen gebeurt er niets. Opnieuw doen helpt niet, systeem zegt dat ik al bestelling gedaan heb. Dit is sinds vrijdag het geval en vodafone antwoordt niet op de ingediende klacht. Geen fijne service.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey embe, een dubbele post is niet nodig. Ik heb op je andere bericht al gereageerd. Zoals je hierboven kunt lezen is er tevens een probleem met betalingen via abn Amro. Helaas voor ons is dit ook onmacht en proberen natuurlijk dit zo snel mogelijk op te lossen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal, volgens onze informatie is dit probleem inmiddels opgelost en hoort het weer naar behoren te werken. Kunnen jullie dit bevestigen? Alvast bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic