mcwops

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zakl abbo -> verlenging na contractstermijn?

t zakelijk contract loopt af per juni as. nu wil ik het nieuwste toestel, echter deze komt pas later dit jaar uit. kan ik eea opschorten?
indien niet mogelijk, dan blijkt dat dit toestel eerder beschikbaar is bij andere provider, moet ik dat nu reeds kenbaar maken (dus bijv 2 maanden voor 1 juni?)

thanks
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @mcwops

De opzegtermijn voor zakelijke abonnementen bedraagt DRIE maanden.
Dus als je op 24 Maart 2015 opzegt. Dan is de einddatum van je abonnement bij Vodafone: 24 Juni 2015.

Verlengen naar een smartphone-included-abonnement met het toestel van jouw keuze, kan vanaf heden. Op iedere datum die jij wenst. Ook na 1 Juni 2015. En ook op de datum dat de smartphone op de markt komt. Dat is geen probleem. Zonder opzegging loopt je huidige abonnement gewoon stilzwijgend door. Totdat je verlengt.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @mcwops

De opzegtermijn voor zakelijke abonnementen bedraagt DRIE maanden.
Dus als je op 24 Maart 2015 opzegt. Dan is de einddatum van je abonnement bij Vodafone: 24 Juni 2015.

Verlengen naar een smartphone-included-abonnement met het toestel van jouw keuze, kan vanaf heden. Op iedere datum die jij wenst. Ook na 1 Juni 2015. En ook op de datum dat de smartphone op de markt komt. Dat is geen probleem. Zonder opzegging loopt je huidige abonnement gewoon stilzwijgend door. Totdat je verlengt.

Succes!

Netwerker
mcwops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok. dank voor het antwoord.
ben verknocht aan de Windows phone en de verwachting is dat rond de zomer er meer toestellen beschikbaar komen van Microsoft
mcwops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Microsoft zal zijn 940 (xl) bij lancering van Windows 10 ook aanbieden.
Dat betekent dat t toestel ook bij Vodafone beschikbaar is?
Anonymous
Niet van toepassing
Of het toestel bij Vodafone wordt verkocht is nog niet bekend mcwops
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic