wimdroogers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaarderen prepaid

Hallo allemaal,
Ik heb getracht op te waarderen via de website met credit card, dat is blijkbaar niet gelukt.

Hierna wordt ik, na het openen van mijn Vodafone app op mijn mobiel, steeds doorgestuurd naar de website Vodafone Group Servicves Limited.
Ik begrijp niet hoe dit kan, cookies zijn verwijderd, app opnieuw geinstalleerd, telefoon uitgeschakeld..
Wie heeft hier een oplossing voor?
Met dank Wim Droogers
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
dat klopt inderdaad
Je wordt meteen door verwezen naar de website omdat begin Juli alle prepaid nummers zijn omgezet naar het nieuwe klantenservice systeem.
Of dit nog verbeterd gaat worden durf ik niet te zeggen.
Ik raad je aan om het volgende topic in de gaten te houden hierover: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/My-Vodafone-Prepaid-vernieuwd/m-p/248286/highlight/true#M6...

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Welke foutmelding krijg je precies en heb je het al eens geprobeerd via een pc of een andere browser?
wimdroogers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Bedankt voor je reactie.
Het opwaarderen op zich is het probleem niet.
Alleen na deze actie wordt er na het openen van mijn app gelijk in Safari die pagina geopend.
Ik kan dus niet meer via mijn app de gegevns inzien.
Anonymous
Niet van toepassing
dat klopt inderdaad
Je wordt meteen door verwezen naar de website omdat begin Juli alle prepaid nummers zijn omgezet naar het nieuwe klantenservice systeem.
Of dit nog verbeterd gaat worden durf ik niet te zeggen.
Ik raad je aan om het volgende topic in de gaten te houden hierover: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/My-Vodafone-Prepaid-vernieuwd/m-p/248286/highlight/true#M6...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien hier al een ander topic voor bestond sluit ik dit nieuwe topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic