Cdiepen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dagelijks 1,65 voor alles in een Blox?

Bij t toestel van mijn dochter wordt dagelijks dit bedrag van 1,65 in rekening gebracht, hoe kan ze
Dat stopzetten?! We hebben gewoon WiFi nl...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je zoizo aan om contact op te nemen met de klantenservice betreft het smsje wat binnen blijft komen.
De klantemservice kan daarvoor een case aanmaken. Tevens kunnen ze dan ook meteen zien waardoor de alles in 1 aanspringt. Ze kunnen ls het data is niet zien waaraan. Dit kun je echter terug vinden in het toestel.
Je kunt inkomende gesprekken blokkeren via het toestel zelf of my vodafone en ook eventueel uitgaande.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
De alles in 1 op reis springt aan in het buitenland zodra zij gebeld wordt, zelf belt, een sms stuurt of ontvangt en als ze gebruik maakt van het internet. Let erop dat vaak het mobiele toestel het netwerk kiest wat sterker is. Waarschijnlijk in dit geval het netwerk ipv Wifi. Bellen en smsen gaat niet over het wifi netwerk.

Tevens is het ook zo dat als je in de grensstreek woont en het netwerk van de buurlanden sterker is dat deze geselecteerd wordt.
Dit kun je aanpassen door bij netwerk operators op handmatig te zetten en dan voor vodafone nl te kiezen.
De blox kan uit gezet worden via my vodafone of via de klantenservice.
Cdiepen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het heeft dus te maken met het feit dat ze gebeld wordt ongeacht of ze opneemt of niet?! Kan ze dat op vakantie dan ook uitzetten of blokkeren ?' Deze kosten komen bij de post 'overige' te staan en niet bij belkosten hoe kan dat dan ?! Dank overigens voor ie reactie ..!!
Cdiepen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan het ook te maken hebben met sms Die je welkom heten in een ander land deze diensten krijgt zij dagelijks op haar telefoon hoe kan ze die stopzetten of uit zetten
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
De 1,65 worden in rekening gebracht vanaf 1 seconde bellen of gebeld worden (en opnemen), 1 byte data of 1 sms-bericht versturen. SMS ontvangen kost niks, gebeld worden en niet opnemen ook niet. Waarschijnlijk wordt er toch iets van data gebruikt ofzo bij je dochter...
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je zoizo aan om contact op te nemen met de klantenservice betreft het smsje wat binnen blijft komen.
De klantemservice kan daarvoor een case aanmaken. Tevens kunnen ze dan ook meteen zien waardoor de alles in 1 aanspringt. Ze kunnen ls het data is niet zien waaraan. Dit kun je echter terug vinden in het toestel.
Je kunt inkomende gesprekken blokkeren via het toestel zelf of my vodafone en ook eventueel uitgaande.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Omdat het via het Forum niet verder kan worden nagekeken > topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic