Goedemiddag,
Gisteren hebben wij geprobeerd om 1 van de nummers van ons contract op te schorten. Dat lukte niet omdat bij de KvK nog iemand als directeur stond geregistreerd die hier net uit dienst is getreden.
Wij hebben nu de gegevens bij de KvK aangepast. Vandaag bleek dat wij nog steeds het nummer niet mogen opzeggen, omdat er nu geen persoon meer geregistreerd staat als gemachtigde voor het contract.
Op zich geeft het feit dat wij bij de KvK de gegevens hebben kunnen wijzigen al aan dat de bevoegde persoon (algemeen directeur) hier zit. Maar nu worden wij verzocht om ons gewapend met 3 KvK uittreksels, te vervoegen bij een Vodafonewinkel. Dat gaat ons te ver. Wij vinden het een goede zaak dat Vodafone zorgvuldig met dit soort zaken omgaat, maar op deze manier gaat iets eenvoudigs als dit wel erg veel tijd kosten.
Wij zijn bereid om de gevraagde gegevens aan te leveren, maar dan graag via e-mail, DigiD of iets dergelijks. Het blijft trouwens vreemd dat Vodafone wel KvK gegevens kan opvragen maar daaran niet kan zien dat de betreffende B.V. onder een andere holding valt, en wie daarvan de algemeen directeur is.