heavens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oplossing geen berijk en doorspelen contact gegevens

Hallo .
Na meerder malen gebeld te hebben ...
Ik heb sinds dit vorig jaar een abbonement bij u helaas .Bij hi en KPN altijd op men werk bereik gehad nu ik bij u zit thuis niet en niet op mijn werk .aan de telefoon krijg ik te horen dat ik een extra zendmast moet kopen .ik betaal niet voor niks abonnement om altijd bereik te hebben denk ik dan .Nu zijn dan ook mijn persoonlijke gegevens door gestuurd naar de telefoongids .Ondanks ik mijn nieuwe zaak aan het opzetten ben kan ik mijn nr niet veranderen terwijl het juist niet de bedoeling was dat mijn nr vermeld is op diverse manieren .Graag zou ik willen weten wat u voor oplossingen ziet .
Frans van de Weem
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Frans van de Weem,

Lees eerst volledig de informatie die op de daarvoor bestemde webpagina van Vodafone is vermeld.

Weblink: https://www.vodafone.nl/nummervermelding/
Daar vindt je ook informatie over het wijzigen van je nul-zes-nummer door deze fout van Vodafone.

Overigens kan geen enkele telecom-provider bereik binnenshuis garanderen. Daarvoor zijn er teveel factoren die het bereik kunnen belemmeren. Dat geldt voor alle telecom-providers.
Mobiele telefonie en netwerk-dekking zijn complexe zaken, die door heel veel andere zaken verstoord kunnen worden.

Het is dus aan jou de keuze: doorgaan met een slecht bereik. Of een signaal-plus versterker kopen.

Succes !
Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic