Caroline12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgezegd en toch nog rekening

Ik heb ruim op tijd, in MEI, mijn beide abonnementen opgezegd, in juni dit nog een keer bevestigd gekregen Ook van jullie klantenservice in juni toen zij mij belden om evt bij jullie terug te komen.
Het gaat om de nummers: 06*****385 en 06*****722.
De nieuwe provider (BEN) en jullie (VODAFONE) hadden beide een bevestiging email gestuurd dat de overstap gelukt was.
Ben zo stom geweest om beide mail te verwijderen in de veronderstelling dat alles geregeld was.
Laatste rekening gehad op 24 juli '18
Krijg nu tijdens mijn vacantie een SMS dat mijn abo geld voor de maand augustus wordt afgeschreven.
Verwacht dat het zo geregeld wordt dat ik over de maand dat ik al geen klant van jullie was geen afschrijving plaats vind.

Met vriendelijke groet,
Caroline
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi Caroline12
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dat is ook vervelend en zeker als je al weg bent bij Vodafone en dan nog een rekening krijgen. Dat moet een misverstand zijn, tenminste daar ga ik wel van uit. Het beste wat je kan doen is even bellen met de klantenservice van Vodafone of via hier een chat starten. Daar kunnen ze je prima helpen en uitzoeken wat er aan de hand is (misschien nog een na rekening van vakantie? Ik noem maar wat, hoeft het niet te zijn natuurlijk).

Mocht je beide nu niet willen dan kan je ook een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar zitten mensen die de tijd nemen om het uit te zoeken en nemen dan contact met je op.

Het zal vast worden opgelost en anders is daar wel een passende antwoord op. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. En vanuit mij zelf, alvast toch een fijn weekend gewenst en veel plezier bij Ben 😛

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi Caroline12
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dat is ook vervelend en zeker als je al weg bent bij Vodafone en dan nog een rekening krijgen. Dat moet een misverstand zijn, tenminste daar ga ik wel van uit. Het beste wat je kan doen is even bellen met de klantenservice van Vodafone of via hier een chat starten. Daar kunnen ze je prima helpen en uitzoeken wat er aan de hand is (misschien nog een na rekening van vakantie? Ik noem maar wat, hoeft het niet te zijn natuurlijk).

Mocht je beide nu niet willen dan kan je ook een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar zitten mensen die de tijd nemen om het uit te zoeken en nemen dan contact met je op.

Het zal vast worden opgelost en anders is daar wel een passende antwoord op. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. En vanuit mij zelf, alvast toch een fijn weekend gewenst en veel plezier bij Ben 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic