Vito

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgelicht door medewerker

Staat ik gister in de vodafone winkel en ik moet gewoon een simpel telefoontje met simkaartje hebben. Wordt mij een hybrid dealtje aangesmeerd door de commissie jagende medewerker van jullie. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik nergens aan vast zit en de medewerker heeft mij duidelijk gemaakt dat het bedrag elke maand van mijn beltegoed afgeschrevem wordt. 20 euro betaalt voor een try out pakketje, eenmaal thuis kon ik nog niet bellen. 'U heeft niet voldoende beltegoed voor dit gesprek', is wat ik continue te horen kreeg. Ik achter de pc gestapt, het internet op en geprobeerd om te activeren, blijkt opeens dat ik om de hybride bundel te activeren toe moet geven aan een automatische wurgcontract incasso. Daar ben ik natuurlijk niet van gediend. Ik bellen met de klantenservice. Aardig vrouwtje. Heb d'r ff een eurootje op gegooid voor me. Misschien dat ik dan toch de bundel voor de maand die ik al betaald heb kon gebruiken, maar nee hoor, na het eurootje was het feest voorbij. Nu zit ik mooi met een kat in de zak. 20 euro door de wc gespoeld. En die zou ik graag terug hebben. Maandag maar weer is naar die winkel terug om die vriendelijke verkopen over de balie te trekken.

En nee, kom niet met twitter of facebook, want daar doe ik allemaal niet aan. Ik vind het uitermate jammer wat hier gebeurd. Dat wilde ik graag even gemeld hebben. En ik zou via deze weg andere mensen voor deze misstap willen behoeden.

Prettige feestdagen en de groeten uit Marbella.
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Vito ,

Hopelijk kunnen jullie maandag in de winkel eruit komen zonder dat er iemand weg wordt getrokken ;). Mocht het probleem nog steeds niet te zijn opgelost laat het ons dan weten via het Forum.

Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic