Mij verhaal is simple:
1) Gebeld vodafone om aanbieding te krijgen voor nieuwe abonnement.
2) Agent heeft goed prijs aangeboden voor mobiel en apple watch.
3) Akkoord via telefoon gegeven en ook via email bevestigt. Nog een keer mondeling bevestigt dat apple watch erbij is.
Al deze 3 stappen via een telefoon gesprek.
Maar nu:
- Na overstap blijk het dat er geen eSim voor mij watch inbegrepen is. Kosten extra 5 euro.
- Klantenservice biet 1 jaar gratis eSim, maar wil niks doen met de feit dat de vodafone agent andere abonnement verkocht.
Ik was duidelijk opgelicht door vodafone zelf.
Wat is het beste optie om dit te oplossen? Heeft iemand een tip?
Ik will niet in principe een jaar gratis uit 2 jaar abonnement, achteraf aangeboden als troost. Ik wil gewoon dat wat vodafone beloofd.
Ik wind dat ook teleurstellend dat dit aan de hand is. Het is geen "foutje" jammer genoeg.