Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bas T,
 
Als ik het dus goed heb begrepen zijn de Iphone's 5 zaterdag in Den Haag voldoende op voorraad?
 
Met groet,
 
Peet
superjahe65

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kreeg net tehoren dat klantenservice in opdracht van hoger hand moest rond vertellen dat de actie in den haag en capelle niet door zoude gaan  vodafone schaam je diep
superjahe65

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
eeg dit namelijk net tehoren van iemand van klanten service van vodafone die wel eerlijk dit vertelde ze moesten met opzet vertellen dat die actie's niet door gingen
superjahe65

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welkom bij Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Je bent nu verbonden met Jorrit
Jorrit: Welkom bij Vodafone Chat, je chat met Jorrit.
joop: zou wel willen weten waarom iemand van jullie daar zegt dat de actie niet doorgaat terwijl hij wel doorgaat
Jorrit: Dat zou ik echt niet durven te zeggen. Dit zijn namelijk acties van de winkel. Voorwaarden en hoe het in zijn werk gaat durf ik niet te zeggen. Daar is de winkel verantwoordelijk voor.
joop: ja maar waarom zeggen jullie hier op de chat dat deze actie niet doorging was rond 20.30 gisterenavond
joop: zijn heel veel klachten over gekomen dat jullie dit verteld hebben
Jorrit: Vanuit hier kunnen wij deze aanbiedingen niet doen, deze acties lopen via de winkel. Wij hebben vanuit hogerop te horen gekregen dat we dit moesten communiceren naar de buitenwereld. Dus ik zou naar de winkel terug gaan hiervoor.
dit was de chat met iemand van vodafone en zijn antwoord
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Emiel

'maar goed. voor wie ik morgenochtend vroeg tegen kom, veel plezier en suc6. laten we er een gezellige ochtend van maken'

Zie ik je morgenvroeg in Den Haag! Probeer d'r vroeg te zijn.
goochem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
superjahe65 schreef:
ga wel gewoon naar een belwinkel en haal daar de samsung s4 op betaal wel iets meer maar heb wel mijn toestel die ik hebben wil en sta niet voor niks in de rij  uren tewachten de gene die deze actie bedacht heeft op staande voet ontslag geven is niet geschikt voor zijn werk blijkbaar jammer vodafoon voor de gemiste positieve kansen die jullie laten schieten met deze mislukte actie neem voorvan t-mobile

Jongen houd eens op met emmeren, je zit hier alleen maar te zeiken en te zeiken. En gebruik eens punten en komma's.
superjahe65

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik hoop dat medewerkers van de winkels dit ook lezen en ben benieuwd naar hun reactie
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@ goochem: misschien zou jij kunnen beginnen met duidelijk aan te geven WIE je nu eigenlijk aanspreekt...
 
Hey..... 't staat er nu duidelijk bij. Bedankt!
Mos

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone bedankt voor de info!!! Er zijn genoeg providers die hier iets van kunnen leren.
Laatste vraagje, zijn morgen de HTC one's al op voorraad of gebeurt dit in loop van de dag? Ik wil namelijk er vroeg bij zijn.

Gr. Mos
superjahe65

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hou erniet van als men met opzet de boel belazerd en dat word door klanten service beaamt  daar ben ik pissig over
Maikel71

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@BasT Als je er om vraagt kan je het krijgen. Mijn ervaring van deze morgen in Den Haag is heel kort gezegd heel slecht.

Ik was vanmorgen om 7 uur bij het filiaal aan de Frederik Hendriklaan waar ik gistermiddag ook was geweest om meer informatie in te winnen. Ik wilde namelijk zeker weten dat als ik vroeg zou komen het niet voor niks zou zijn. Ik wil namelijk een iPhone 5 32Gb en heb dus gevraagd naar de voorraad. Die was ruim voldoende! Toen ik na 3 uur wachten, dus het was toen 10 uur, naar binnen mocht en kenbaar maakte dat ik een iPhone 32 Gb wilde werd mij doodleuk verteld dat die niet geleverd was. Ik wees de man erop dat er gister nog voldoende waren. Het antwoord bleef bot en kortaf: "nee, Marc (geloof ik) heeft het gezegd" melde hij aan zijn collega. Nu kreeg ik eerder vandaag op dit forum van je collega te horen dat er genoeg waren, maar dat ze om 11:30 uur op waren... Hoe laat stond ik ook alweer in de winkel? Precies!

Je snapt mijn kwaadheid en teleurstelling in Vodafone vast wel, maar ja wat schiet ik ermee op? Ik neem aan dat je ook begrijpt dat ik morgen niet nog eens 3 uur in de rij ga staan.

Zo dat is mijn verhaal! Als jij nog iemand weet bij wie ik kan klagen hoor ik het graag.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
superjahe65 schreef:
Welkom bij Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
...
Jorrit: Vanuit hier kunnen wij deze aanbiedingen niet doen, deze acties lopen via de winkel. Wij hebben vanuit hogerop te horen gekregen dat we dit moesten communiceren naar de buitenwereld. Dus ik zou naar de winkel terug gaan hiervoor.
dit was de chat met iemand van vodafone en zijn antwoord
Als ik de reactie van mijn collega lees geeft hij toch niet door dat de acties niet doorgaan? Ik zie wel dat je richting hem aangeeft dat je gehoord hebt dat de actie niet doorgaat, maar dat bevestigt hij niet.

Hij geeft enkel aan dat hij zelf, als adviseur bij online bestellingen, deze actie niet kan aansluiten en dat de acties alleen via de (deelnemende) winkels loopt. Dat klopt helemaal.

Tenslotte heb ik dit topic, waarin volgens mij de voorwaarden erg helder staan en ook duidelijk staat dat de acties gewoon doorgaan, gistermiddag geopend.

Ik snap dan ook niet helemaal waar je boosheid en verwarring vandaan komen.

Mos

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil je mijn vraag nog beantwoorden? Thanks!
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderator (s),
 
Nogmaals, ik wil zaterdagochtend naar Den Haag ? Zijn de Iphone's 5 dan nog wel op voorraad in Den Haag ? Want ik lees hierboven dat er tegen een forumlid hierboven doodleuk nee is gezegd voor de Iphone 5?
 
Graag duidelijkheid ?:D    ( ik snap er niks meer van )
Kunt u mij vraag alsnog beantwoorden?
 
Groet, 
 
Peet
 
 
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Wat betreft de voorraaden voor morgen verwijs ik even naar deze post die ik eerder vanavond gedaan heb

peterhendrick12 schreef:
Beste Moderator (s),

Nogmaals, ik wil zaterdagochtend naar Den Haag ? Zijn de Iphone's 5 dan nog wel op voorraad in Den Haag ? Want ik lees hierboven dat er tegen een forumlid hierboven doodleuk nee is gezegd voor de Iphone 5?

Graag duidelijkheid ?:D ( ik snap er niks meer van )
Kunt u mij vraag alsnog beantwoorden?

Groet,

Peet


Over de voorraden voor zaterdag kan ik nu nog geen uitspraken doen, houd daarvoor dit topic morgenavond in de gaten

Voor morgen is in ieder geval de 16 GB versie er nog (maar ik blijf het herhalen: op=op ;))
Mos

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En is de HTC one op voorraad in de ochtend? Niet dat de levering later op de dag is ofso?
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderator ,
 
BasT schreef:
Wat betreft de voorraaden voor morgen verwijs ik even naar deze post die ik eerder vanavond gedaan heb
 
peterhendrick12 schreef:
Beste Moderator (s),
 
Nogmaals, ik wil zaterdagochtend naar Den Haag ? Zijn de Iphone's 5 dan nog wel op voorraad in Den Haag ? Want ik lees hierboven dat er tegen een forumlid hierboven doodleuk nee is gezegd voor de Iphone 5?
 
Graag duidelijkheid ?:D    ( ik snap er niks meer van )
Kunt u mij vraag alsnog beantwoorden?
 
Groet, 
 
Peet
  

Over de voorraden voor zaterdag kan ik nu nog geen uitspraken doen, houd daarvoor dit topic morgenavond in de gaten
 
Voor morgen is in ieder geval de 16 GB versie er nog (maar ik blijf het herhalen: op=op ;))
Beste Moderator,


Eerder in dit forum heeft u gezegd dat er elke dag nieuwe leveringen komen, hoe kan het dan op = op .en er alleen maar de 16 gb Zaterdag nog maar zou liggen ( zo klinkt het). Mij maakt het niks uit als ik maar een Iphone 5 heb maar ik woon helemaal in het zuiden van het land en het zou zonde zijn als er hem niet meer hebben als ik er zaterdagmorgen ben?
Dus is het toch wel op voorraad zaterdag?
eenvraagje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
ik heb nog een vraag waar ik het antwoord niet op heb kunnen vinden m.b.t. bestaande abonnementen waarvan de contractdatum niet binnen 4 maanden afloopt.
 
Ik heb begrepen op een ander forum dat er voor bestaande klanten de mogelijkheid is voor een vergoeding van 50 euro een lopend abonnement aan te passen.
 
Hoe werkt dit? Krijg je een nieuwe einddatum van je contract (24 maanden vanaf aanpassing of 24 maanden vanaf huidige einddatum?)
Geldt de korting voor de komende 24 maanden of alleen de restduur van je huidige contract?
 
Graag iets meer informatie voor bestaande abonnementen m.b.t. gevolgen voor contract en de kosten van het abonnement waar je hem naar over kunt zetten.
 
Mvg,
 
R. E.
Maikel71

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop dat ik nog een reactie krijg van Annabelle en/of BasT op mijn bevindingen in Den Haag met de iPhone 32 Gb.
ErnaP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Opening Den Haag 2 mei 2013
 
Vanaf 9.00 in de rij gestaan, en om half 3 was ik aan de beurt.
Een pluim voor Vodafone!
We werden steeds voorzien van koffie/water en kroketten, we werden ook op de hoogte gehouden van de voorraad van de telefoons.
De Samsung werd een HTC, en de HTC werd weer wat anders..
Maar alle mensen bij mij in de buurt gingen blij de winkel uit, en er werd door iedereen gezegd:
Vodafone, GROTE KLASSE, dat jullie het allemaal zo goed geregeld hebben.
Geen boos gezicht gezien, de stemming was ondanks het lange wachten heel goed.
Ik ben blij dat ik na 25 jaar KPN klant overgestapt ben.
Groeten van een nieuwe, zeer tevreden klant met een mooie telefoon
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic