Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
ResUn

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Daar sta ik dan. Om 02:00 voor de Vodafone winkel in de Fred in DEN Haag. Ik ben de eerste, haha er is niemand te bekennen. Ik maakte een snelle rekensom voor mezelf en ik bespaar zo een €600 met deze actie. Voor dat geld slaap ik desnoods een hele nacht op de stoep. Heb een Termoskan bij me met koffie en ik sta in de auto te wachten tot er iemand anders komt om zich ook te melden bij de ingang. Dat maakt het een stuk gezelliger dan in je eentje natuurlijk. Het is nu 02:46 en er is nog niemand. Ik heb een foto van mezelf gemaakt met de winkel op de achtergrond. Als aandenken. 
 
superjahe65

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste bas er werd duidelijk door iemand donderdag avond van klantenservice verteld dat de actie's niet door gingendat ze door het hoofdkantoor terug getrokken waren vandaar ik niet sóchtends vroeg bij de winkel
wat die ander van klanten service vertelde was dat ze opdracht hadden om naar buiten tebrengen dat de actie's niet door gingen ,is toch een apart verhaal of niet
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
als 4de in de rij.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@ Emiel: sta ik een stukje achter je... bij de schoenenwinkel!
chrismelman

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben aangesloten, iets verder jammer genoeg iets later vanwege t ov
iRoshelle

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik sta sinds half 8 in capelle, staat een kleine 100 man schat ik zo in..
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
ResUn schreef:
Daar sta ik dan. Om 02:00 voor de Vodafone winkel in de Fred in DEN Haag. Ik ben de eerste, haha er is niemand te bekennen. ....
Wauw. Nou weet ik hoe ze zich bij Apple moeten voelen als er een nieuwe iPhone uitkomt. Best indrukwekkend, zoveel inzet 🙂
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
ResUn schreef:
Daar sta ik dan. Om 02:00 voor de Vodafone winkel in de Fred in DEN Haag. Ik ben de eerste, haha er is niemand te bekennen. Ik maakte een snelle rekensom voor mezelf en ik bespaar zo een €600 met deze actie. Voor dat geld slaap ik desnoods een hele nacht op de stoep. Heb een Termoskan bij me met koffie en ik sta in de auto te wachten tot er iemand anders komt om zich ook te melden bij de ingang. Dat maakt het een stuk gezelliger dan in je eentje natuurlijk. Het is nu 02:46 en er is nog niemand. Ik heb een foto van mezelf gemaakt met de winkel op de achtergrond. Als aandenken.
Post die foto!!!

ResUn

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik kan niet zien hoe ik mijn foto kan toevoegen. Ik heb er wel een paar leuke. We hebben nog een potje gekaart (pesten)  in de ochtend. 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goeiemorgen allemaal,

Daar zijn we weer, klaar voor een nieuwe dag acties, klaar voor een nieuwe dag updates!

Zoals Bas al aangaf:
Samsung Galaxy S4 = op en zal helaas niet meer worden geleverd dit weekend
HTC One = wordt deze ochtend beperkt opnieuw geleverd
iPhone 5 = 32GB en 64GB worden niet geleverd, 16GB is wel leverbaar

Ik zal gedurende dag weer klaar staan om alle updates door te geven.
Doen jullie dit vooral ook!!!
Erg leuk om te zien dat mensen op het Forum met elkaar afspreken en ook hier hun ervaringen delen, dit is altijd goed!
Dus post die foto's, gebruik het Forum om te communiceren, deel je ervaringen, jullie staan immers daar en horen misschien wel eerder dingen dan wij.

Laat de koffie en krokketten smaken vandaag! Let me know how it is!


Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
ResUn schreef:
Ik kan niet zien hoe ik mijn foto kan toevoegen. Ik heb er wel een paar leuke. We hebben nog een potje gekaart (pesten) in de ochtend.
Ik ga die optie even opengooien voor dit board! Geef me even 5 minuutjes en kijk of het dan lukt!

Ok, log eens uit en in en check of je dan die optie ziet :), op zich zou het moeten kunnen nu....
LuukNL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn dat jullie er weer zijn.

Ik wil graag weten of bij de openingsacties ook zakelijke abonnementen kunnen worden verlengd?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
*Update*

Hi allemaal,

Een collega mailde mij net met het volgende in de rij voor de deur in Den Haag zegt men dat de winkel tot 21.00 uur open is vandaag. Echter is deze gewoon open volgens de normale openingstijden en zou dus sluiten om 18.00 uur. Natuurlijk gaan we zoveel mogelijk mens blij maken en we kijken niet op een minuut, maar 21:00 zal het dus niet worden vandaag.


ResUn

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Je kan alleen het bestand via een URL toevoegen
ResUn

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Anders beam ik het wel over naar een toestel van één van de medewerkers
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Mmmm.... normaal moet je kunnen uploaden.... ik ga nog even wat proberen, ben namelijk echt benieuwd naar de foto's!
Rianne_L

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren al een keer rechtsomkeert gemaakt in Capelle en ben ook alvast langs Osdorp gegaan..Nu weer in Rotterdam 😉 zou het zin hebben vanmiddag nog aan te sluiten in capelle voor een iphone? Ik moet ook nog werken lieve mensen!!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Nu zou het wel echt moeten lukken 🙂
ResUn schreef:
Anders beam ik het wel over naar een toestel van één van de medewerkers

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
LuukNL schreef:
Fijn dat jullie er weer zijn.

Ik wil graag weten of bij de openingsacties ook zakelijke abonnementen kunnen worden verlengd?
Hi Luuk,

Ik ben het gaan navragen en moet je helaas teleurstellen, deze actie geldt alleen voor Red en Red Super consumer abonnementen. Dus als je hiernaar wilt verlengen, dat kan, maar de zakelijke varianten zijn helaas niet in deze actie opgenomen.


superjahe65

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste stevie weet je welke toestelen ermorgen weer zijn
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic