Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,399Oplossingen
  • 1,897Discussies
  • 85.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung galaxy Fame Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik ben lisa ik heb al 4 dagen mijn nieuwe samsung galaxy fame (prepaid) en sinds gisteravond heb ik geen wifi meer ik weet niet hoe dit komt zal dit komen door dat mijn beltegoed op is of omdat ...

SMS in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Na 2x bellen maar eens op deze manier proberen.In het kort;In het buitenland geen SMS ontvangen bij het overschrijden van mijn tegoed.Hierdoor hoge rekeningen.Nadat een Vodafone winkel mij adviseert t...

Blox internet lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Voor mijn zoon (die een aantal dagen weg is) wil ik blox op zijn mobiel zetten. Dus € 10 opgewaardeerd. En internet blox aanzetten. krijg ik steeds de melding "De gevraagde actie is niet uitgevoerd : ...

my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn sim(ipad) geregistreerd bij my vodafone. Bij het openen van sommige opties krijg ik de melding "geen netwerkverbinding" terwijl er gewoon wifi verbinding is.Heeft iemand hier een oplossing ...

Klacht over netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een klacht over het netwerk van Vodafone.Ik heb een super duur red abonnement.3g snelheid van dit en dat wauw.Nu heb ik al een tijdje Vodafone… Wat een beroerd netwerk.En dat durft nog reclame ...

1 GB Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hey,ik heb nu een samsung galaxy en wik de 1GB blox aanzetten. als ik nu dus die wil activeren via sms dan komt er te staan dat de aanmeldcode niet goed is. voordat ik dit ging proberen zei de medewer...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen