Lisa8 schreef:
Beste Moderators,
Ik heb een vraagje inzake de huidige abonnementen en de openingsactie.
Het gaat om een abonnement voor een Iphone 5. Op jullie site zie ik staan dat de Iphone 5 gratis is bij een Red abonnement van 2GB (met onbeperkt bellen en smsen) voor € 29,50 (6 maanden) en € 59,- (18 maanden). Mijn vraag is of dit aanbod ook geldt met de openingsactie. Aldus:
1. Krijg je icm de openingsactie ook 2 GB ipv 1 GB bij een Red abonnement en
2. Klopt het dat de bedragen dan als volgt zullen zijn: € 14,75 (6 maanden) + € 29,-- (6 maanden) + € 59,-- (12 maanden)?
Zo niet, wat zijn dan de huidig gelden prijzen voor een 2jarig Redabonnement icm een Iphone 5? Ik ben van plan om naar de opening van de VF winkel in Amsterdam te gaan.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Groet, Lisa
Beetje moeilijke omschrijving van kosten geloof ik.
Het is niet zo dat de korting van de openingsactie bovenop de reguliere korting komt (dat zou wel heel on-Vodafone zijn)
Het is dus gewoon €29 12 maanden en €59 12 maanden.
Tenzij je verlengt als Vodafone abonnee dan komt er nog eens bij dat het abonnement direct ingaat ook al heb je bijvoorbeeld nog 4 maanden lopen in je oude abonnement.
Dan gebeurt er namelijk het volgende Vodafone plakt dan 4 maanden aan je contract vast en word het:
12 maanden €29 en 16 maanden €59 omdat je nog 4 maanen hebt lopen van je oude contract schuiven ze deze in feite gewoon op uit "coulance".
@ MacZibit zet je PM aan of stuur er mij 1 met je mail adres dan kan ik het je haarfijn uitleggen wat er allemaal mogelijk nog gaande/aan het veranderen is.