Theza schreef:Theza, de winkel is open; voor vragen, service of reparatie kun je natuurlijk terecht in de winkel - je zult wel begrijpen dat het er gezellig druk is, dus wellicht is een ander moment handiger ;).
Weet iemand van de moderators of de bezoekers of de winkel (met name Emmeloord) nog wel is geopend? Ik wilde namelijk vandaag weer gaan om mijn woensdag (ivm nummerbehoud) apart gelegde toestel te gaan ophalen. Ze zouden normaalgesproken tot 17u open moeten zijn op zaterdag.
Hopelijk kan iemand hierover duidelijkheid geven?
Sanae_s schreef:als je dit topic doorneemt kun je zelf alle antwoorden vinden.
Beste moderators
Ik heb vannacht een iphone 5 weten te bemachtigen echter is mij gisteren vertelt dat ik twee telefoons zou kunne krijgen ( heeft mijn broer ook gedaan). We hebben ervoor gekozen dat mijn man in de rij gaat staan en ik thuis met de kinderen bleef. Eenmaal aan de beurt krijgt mijn mante horen dat hij slechts 1 abbo kan afsluiten. Waarom wordt dit niet duidelijk vooraf vermeld? Dan waren we namelijk alle twee in de rij gaan staan en Beste moderators,
Ik heb vannacht een iphone 5 weten te bemachtigen echter is mij gisteren vertelt dat ik twee telefoons zou kunne krijgen ( heeft mijn broer ook gedaan). We hebben ervoor gekozen dat mijn man in de rij gaat staan en ik thuis met de kinderen bleef. Eenmaal aan de beurt krijgt mijn mante horen dat hij slechts 1 abbo kan afsluiten. Waarom wordt dit niet duidelijk vooraf vermeld? Dan waren we namelijk alle twee in de rij gaan staan en had ik de oppas laten komen voor de kinderen.
Verder is het volgens mijn man allemaal erg goed gegaan. Alleen jammer hij ging voor de samsung s4 en komt thuis met de iphone 5. De voorraad vn de s4 was dus na vrijdag niet meer bijgevuld. Ik denk nieuwe dag nieuwe kansen.
Nu staat er op de bon ruilen binnen 7 dagen mogelijk. Kan ik dan maandag ofzo als het wat rustiger is baar de winkel toe gaan om de iphone 5 alsnog om te ruilen voor de s4 met behoud vn de actie.
Graag antwoordhad ik de oppas laten komen voor de kinderen.
Verder is het volgens mijn man allemaal erg goed gegaan. Alleen jammer hij ging voor de samsung s4 en komt thuis met de iphone 5. De voorraad vn de s4 was dus na vrijdag niet meer bijgevuld. Ik denk nieuwe dag nieuwe kansen.
Nu staat er op de bon ruilen binnen 7 dagen mogelijk. Kan ik dan maandag ofzo als het wat rustiger is baar de winkel toe gaan om de iphone 5 alsnog om te ruilen voor de s4 met behoud vn de actie.
Graag antwoord
Erimon schreef:Hopelijk lees je dit nog Erimon
Bedankt Bas,
ik ga vanmiddag toch nog de stad in, dus rond een uur of vijf toch maar ff een bezoekje brengen aan de nieuwe VF-winkel. Niet geschoten is altijd mis.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.