*update* Hallo allemaal, een laatste update wat betreft de actie in Kampen en Emmeloord. Ik krijg zojuist bericht dat, omdat de toestellen in beide winkels volledig zijn uitverkocht, zowel Kampen als Emmeloord vandaag eerder sluiten. Zodra de laatste klanten uit de rij zijn geholpen gaan allebei de winkels dicht.
NB: ook reparaties, toestellen ophalen, etc is in Kampen en Emmeloord dus niet mogelijk meer vandaag.
Iedereen hartelijk bedankt voor de gezellige sfeer bij beide winkels de afgelopen twee dagen en voor mijn collega's (zeker degenen die vannacht in het holst van de nacht al weer nummertjes stonden uit te delen): welterusten!
Erimon schreef:
Bedankt Bas,
ik ga vanmiddag toch nog de stad in, dus rond een uur of vijf toch maar ff een bezoekje brengen aan de nieuwe VF-winkel. Niet geschoten is altijd mis.
Hopelijk lees je dit nog Erimon
@Theza: niet helemaal hoe ik verwacht had je vraag te beantwoorden, maar bij deze is er wel een antwoord wat betreft ophalen vandaag
😉Wat betreft beschikbaarheid van toestellen met nummerbehoud, daar kom ik nog gewoon op terug.