Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Sudderlap: ik mag hopen dat BasT iets voor je gaat regelen. Excuses van zijn kant is mooi, maar dit kan natuurlijk veel beter!!!
(Hint: misschien onder dezelfde actievoorwaarden icm een HTC One het abonnement mogen afsluiten bij het voor jou dichtstbijzijnde filiaal?... Is toch wel 't minste dat BasT voor je kan doen!)
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
EvertD schreef:
Bedankt voor de reactie.
Jammer genoeg ben ik vandaag op stage dus kan ik niet langs komen.
Maar wil er vrijdag wel (vroeg) voor in de rij staan, maar als het voor niks is zou dat jammer zijn. 😛

Donderdagavond komt de info voor vrijdag, dus check het dan even 🙂
willemdejong

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je dacht dat ze na utrecht wel wat geleerd hebben..............................

Vanavond Kampen in het nieuws en wgratis reclame van de actie.

Slim slim slim slim slim slim

Scheelt nog reclame kosten ook.
EvertD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Akkoord, super!!!
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
PascalHank, dat vind ook.
Excuses ok, maar iemand tegemoetkomen die door miscommunicatie van Vodafone voor niets vanaf
6 uur in de rij heeft gestaan zit er waarschijnlijk niet in.
Heel jammer is dit, ik had goede hoop en dacht naar een goede provider over te stappen
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Sudderlap, check je PM's even 😉
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Sudderlap
Gelukkig leest BasT dit forum ook, dus wat niet is... kan nog komen
badhabits

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Als ik die verhalen lees over hoe kampen gaat word ik er bijna misselijk van.
Natuurlijk is het niet de schuld van de mods hier maar VF zou ook echt eens naar zichzelf moeten kijken en had lering moeten trekken uit de situatie in utrecht. Dit had voorkomen moeten worden!
Ik vraag me af of ik als minder valide uberhaupt nog ga proberen om aan deze actie mee te doen in verband met de veiligheid. Als ik lees dat vrouwen met kinderen weg gaan dan vraag ik me af of dit wel echt een mooie actie is. Reklame negatief of positief is reklame maar is het belang van de klanten iet veel groter? Het lijkt erop dat er bij VF zelf intern niet goed gecommuniceerd word of dat bepaalde medewerkers het zelf beter weten.

Al blijft het natuurlijk nooit goed te praten dat men door ASOCIAAL gedrag het plezier en de sfeer voor anderen verpest.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Sudderlap
Kijk... kijk... BasT heeft je wat te vertellen! ????
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Sterker nog, dat had ik al ruim voor dat je een suggestie postte 😉
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
badhabits schreef:

Ik vraag me af of ik als minder valide uberhaupt nog ga proberen om aan deze actie mee te doen in verband met de veiligheid. Als ik lees dat vrouwen met kinderen weg gaan dan vraag ik me af of dit wel echt een mooie actie is. Reklame negatief of positief is reklame maar is het belang van de klanten iet veel groter?
Wat vandaag gebeurt is mogelijk te voorkomen, maar zeer zeker niet alleen te wijten aan ons. De acties zijn in Capelle, Den Haag en op dit moment in Emmeloord (zo goed als) vlekkeloos verlopen. Wat reclame betreft: dit is niet wat wij willen, ongeacht wat voor reclame het oplevert. Dit soort acties zijn bedoeld als leuk voor ons allemaal.

Het succes van dit soort acties hangt nou eenmaal voor een zeer groot deel af van de intentie en houding van de mensen in de rij. Als je kijkt naar Capelle en Den Haag, ik zou zeggen dat daar misschien wel vriendschappen gevormd zijn in de rij.
Als men er op een andere manier in staat, dan wordt de sfeer anders.

Wij gaan absoluut bekijken wat er anders kan, zowel aan de hand van onze eigen observaties als de tips die al gegeven zijn maar we moeten het toch ook echt samen doen.

Ik zou je als minder valide in ieder geval aanraden om wel te zorgen voor iets om op te zitten want het is een lange wacht. Maar als je kijkt naar Capelle, Den Haag en Emmeloord (waar je vandaag niks over hoort want goed nieuws is immers geen nieuws ;)) dan denk ik dat het gewoon heel leuk en volkomen veilig voor je kan zijn.
cridav

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een ellende.
Na een een paar uur in de rij te hebben gestaan maar weggegaan.
Heb al een poos een vodafone abonnenment, maar deze actie is niet geschikt voor vaste klanten. Was samen met mijn zoontje van 13. Ben maar weggegaan wegens de bedreigende situatie. Weg verwachting voor hem van een nieuw toestel. Zit er over na te denken om over te stappen naar een andere provider. Ik vind dit echt slecht geregeld in Kampen!!!!!!!
Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Bas

Ben vanmorgen in Kampen geweest, was er om 02.00 en was de eerste klant van vandaag. De organisatie was kloten en de sfeer was hierdoor zeer grimmig en ronduit beangstigend. Er werd gevochten (echt geknokt), politie is er bij geroepen en iedereen die zijn/haar transactie had afgerond kon het pand aan de voorkant niet verlaten omdat het daar gewoon te gevaarlijk was. Hier ben ik al zeer boos om maar het ergste komt nog. Nergens, maar dan ook nergens, heeft vermeld gestaan dat er een maximum vastgesteld was voor het aantal toestellen/abonnementen. Ik kon mijn eigen abonnement verlengen en wilde voor mijn beide kinderen een nieuw abonnement afsuiten samen met voor hun een Samsung S4. Tot mijn grote verbazing werd dit gewoon geweigerd in de winkel en kon ik naast mijn verlenging maar 1 van mijn kinderen blij maken, daarnaast had ik voor de zekerheid een machtiging opgesteld op de naam van mijn vrouw en door haar ondertekend (waarin ik dus de gemachtigde ben) en had ik haar paspoort bij me en die van mij zodat ik op haar naam dan ook evt een toestel/abonnement kon aanschaffen maar dat werd ook gewoon geweigerd. Resultaat een ontroosbare dochter thuis en een zeer boze klant die hier niet mee accoord kan gaan. Ik heb hiervoor vrij genomen, overnachting geregeld en in Emmeloord hebben ze dit naar mij weten ook niet gedaan. Ik verwacht dat Vodafone met een passend antwoord gaat komen en dat ik alsnog het extra actie abonnement kan afsluiten samen met een witte S4 zonder dat ik weer opnieuw in de rij hoef te staan.

aub reactie via prive bericht, zet hier liever geen contactgegevens van mijzelf op.

Vriendelijke groeten
Erik
Pelsy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het mogelijk om een nieuw abonnement af te sluiten (zonder nummerbehoud) en om het abonnement over 2 maanden in te laten gaan?
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@ Erik
Vervelend wat er gebeurt is, maar volgens mij is er eerder al gecommuniceerd dat er maximaal 2 abonnementen per klant worden aangesloten.
Hoop desondanks dat VF nog iets voor je wil doen (ze kúnnen 't sowieso natuurlijk).
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@ BasT... haha, jij kunt niet meer stuk!
willemdejong

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ erik

Ken iemand in emmeloord heeft 3 abbo's verlengt met 3 keer samsung.
iMan3

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik stond ook achter deze mevrouw.
Hartstikke aardig van je dat je je stoeltje aan haar had gegeven bracht een glimlach op mijn gezicht.
Zag je die blik in haar ogen zij voelde zich echt niet veilig daar. Ik stond er al voor 6en en vond het echt een drama.

Vodafone jullie personeel in Kampen heeft letterlijk niks betekend voor de klant.
Stelletje asociale mensen daar. Ik stond met nog een paar zeer vriendelijke mensen in de rij die het ook echt niet naar hun zin hadden. Het begon allemaal door de 2 eerste dames ( ja je hoort het goed dames ) die ineens voorin kwamen staan. Twee andere aardige dames gingen er gelijk op af en hebben ze even goed uitgelegd dat dat soort taferelen daar zeker niet van toepasing zijn. Na veel getrek herrie en gebrul, begon iedereen ineens naar voren te springen. Mensen die achter mij stonden waren ineens naast mij. De rij werd steeds maar breder.

Mensen die over het hek sprongen en zich er niet eens voor schaamde. Schande echt letterlijk een schande.
De mensen die er hebben gestaan jullie weten dondersgoed welke type's dit waren.
Ja hoor de eerste liep ineens weg vanuit het midden net 1 meter voor de deur. Dit vond ik erg jammer.
Steeds meer mensen die over het hek sprongen voor de deur. Een meisje dat ook over het hek was gesprongen en achter mij stond riep ineens waarom schreeuwen al die mensen.

Dat was voor mij de druppel, als ik wat langer was gebleven had ik zeker ruzie gezocht.
Maar ik ken mijn grenzen gelukkig. Ik liep over het hek terug naar mijn auto, muziekje aan richting huis.

Bedankt Vodafone voor het verpesten van mijn dag!

Het is zeker een mooie actie om voor in de rij te gaan staan.
Jammer genoeg was het echt niet te beschrijven in woorden.

mvg,

Iemand volgens Vodafone een niemand dus.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
iMan3 schreef:
Ik stond ook achter deze mevrouw.
Hartstikke aardig van je dat je je stoeltje aan haar had gegeven bracht een glimlach op mijn gezicht.
Zag je die blik in haar ogen zij voelde zich echt niet veilig daar. Ik stond er al voor 6en en vond het echt een drama.

Vodafone jullie personeel in Kampen heeft letterlijk niks betekend voor de klant.
Stelletje asociale mensen daar. Ik stond met nog een paar zeer vriendelijke mensen in de rij die het ook echt niet naar hun zin hadden. Het begon allemaal door de 2 eerste dames ( ja je hoort het goed dames ) die ineens voorin kwamen staan. Twee andere aardige dames gingen er gelijk op af en hebben ze even goed uitgelegd dat dat soort taferelen daar zeker niet van toepasing zijn. Na veel getrek herrie en gebrul, begon iedereen ineens naar voren te springen. Mensen die achter mij stonden waren ineens naast mij. De rij werd steeds maar breder.

Mensen die over het hek sprongen en zich er niet eens voor schaamde. Schande echt letterlijk een schande.
De mensen die er hebben gestaan jullie weten dondersgoed welke type's dit waren.
Ja hoor de eerste liep ineens weg vanuit het midden net 1 meter voor de deur. Dit vond ik erg jammer.
Steeds meer mensen die over het hek sprongen voor de deur. Een meisje dat ook over het hek was gesprongen en achter mij stond riep ineens waarom schreeuwen al die mensen.

Dat was voor mij de druppel, als ik wat langer was gebleven had ik zeker ruzie gezocht.
Maar ik ken mijn grenzen gelukkig. Ik liep over het hek terug naar mijn auto, muziekje aan richting huis.

Bedankt Vodafone voor het verpesten van mijn dag!

Het is zeker een mooie actie om voor in de rij te gaan staan.
Jammer genoeg was het echt niet te beschrijven in woorden.

mvg,

Iemand volgens Vodafone een niemand dus.
Hi iMan3, ik kan me voorstellen dat de hele situatie érg vervelend was en ik heb bewondering voor je zelfbeheersing. Kudo's

Ik heb echter wel het gevoel dat ik een beetje in de bres moet springen voor mijn collega's. Zoals je zelf al aangeeft waren er een aantal mensen die helaas minder zelfbeheersing hadden dan jij en ontstond er behoorlijk explosieve situatie.

Mijn collega's hebben geprobeerd iedereen nummers te geven maar dat werd hierdoor ook alleen maar moeilijker. Ze hebben zelf de politie gebeld toen de situatie uit de hand liep.

Wat hadden mijn collega's, buiten dat, kunnen doen tegen mensen die zelfs bereid waren om te vechten?
badhabits

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@BasT
nee ik ben het met je eens dat VF niet alles kan voorkomen maar het is toch te triest voor woorden wat de reacties na jouw antwoord op mijn vorige reactie zijn. Het gaat erom dit soort escalaties te voorkomen. Jammer maar nodig in deze tijden:@
En het kan wel goed en fijn verlopen en natuurljik is dat de bedoeling, goed en prettig is wat we allemaal nodig hebben en graag willen.
Ik hoop dat het vervolg van de actie wel goed gaat verlopen zeker voor die mensen die de sfeer goed willen houden
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic