badhabits schreef:
Ik vraag me af of ik als minder valide uberhaupt nog ga proberen om aan deze actie mee te doen in verband met de veiligheid. Als ik lees dat vrouwen met kinderen weg gaan dan vraag ik me af of dit wel echt een mooie actie is. Reklame negatief of positief is reklame maar is het belang van de klanten iet veel groter?
Wat vandaag gebeurt is mogelijk te voorkomen, maar zeer zeker niet alleen te wijten aan ons. De acties zijn in Capelle, Den Haag en op dit moment in Emmeloord (zo goed als) vlekkeloos verlopen. Wat reclame betreft: dit is niet wat wij willen, ongeacht wat voor reclame het oplevert. Dit soort acties zijn bedoeld als leuk voor ons allemaal.
Het succes van dit soort acties hangt nou eenmaal voor een zeer groot deel af van de intentie en houding van de mensen in de rij. Als je kijkt naar Capelle en Den Haag, ik zou zeggen dat daar misschien wel vriendschappen gevormd zijn in de rij.
Als men er op een andere manier in staat, dan wordt de sfeer anders.
Wij gaan absoluut bekijken wat er anders kan, zowel aan de hand van onze eigen observaties als de tips die al gegeven zijn maar we moeten het toch ook echt samen doen.
Ik zou je als minder valide in ieder geval aanraden om wel te zorgen voor iets om op te zitten want het is een lange wacht. Maar als je kijkt naar Capelle, Den Haag en Emmeloord (waar je vandaag niks over hoort want goed nieuws is immers geen nieuws ;)) dan denk ik dat het gewoon heel leuk en volkomen veilig voor je kan zijn.