Dank voor je reactie en welkom.
Ik heb gisteravond laat het probleem op weten te lossen door de APN op mijn toestel compleet te verwijderen en een nieuwe aan te maken. Het was mijn laatste poging voordat ik een factory reset had willen doen... (alhoewel ik daar later sowieso vanaf had gezien en m'n simkaart had laten testen in een Vodafone-winkel, want ik had ergens gelezen dat het ook daaraan kon liggen).
Ik had al eerder een nieuwe APN naast de oude aangemaakt én de oude nog een keer bewerkt ('s middags al) maar dat had geen effect, net zoals het verwijderen en herplaatsen van de batterij en simkaart geen effect had. Toen ik doorkreeg dat er geen storing was en het dus echt aan mijn toestel lag, heb ik dus uiteindelijk de oude APN verwijderd, het toestal herstart en daarna een nieuwe APN aangemaakt (na ondertussen ook nog even een andere provider te hebben geselecteerd om daarna weer Vodafone te selecteren). En toen werkte alles opeens weer...
Geen idee wat dus precies het probleem heeft opgelost (en el helemaal niet hoe het zomaar fout kon gaan) maar het lijkt dat een compléét nieuwe APN de oplossing was... (Ik vertel het maar even uitgebreid voor het geval iemand anders hetzelfde probleem krijgt in de toekomst.
😉 )
P.S. Dat herstellen was gisteravond laat en vanochtend had ik geen tijd om dit alles hier te posten (wat ik sowieso wel van plan was), dus excuus dat ik je eigenlijk voor niets heb laten reageren...
😉 Ik had de sim trouwens niet in een andere mobiel getest omdat ik geen andere mobiel in de buurt had (althans geen eentje waar een grote simkaart in kon).