Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 keer afgeschreven betaling telefoon pre-order zonder hem compleet te maken.

Hallo,

Wat zijn de tijden dat het rustig is op 0800-020 00 43, want heb vanochtend al 2 keer ruim 9 min in de wachtrij gezeten en ik kom er niet doorheen.

Heb gisteravond 2 pogingen gedaan om een pre-order te doen voor een telefoon. Uiteindelijk ging de betaling  2 keer goed maar ging hij 2 keer weer terug naar het laatste invulscherm en kon ik de bestelling niet compleet maken.

Er is nu 2 keer 94,99 afgeschreven, hoe krijg ik dit het snelst terug ?. Heb namelijk de bestelling op een andere manier gedaan.

Foutmelding was:
Er is iets mis gegaan:=???com.vodafone.payment.AdyenException:  atg.service.lockmanager.TimeExceededException: Waited for: 1010  milliseconds on entry key=ONLINE-20130218-203352471-33null read owners = []???
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Marc28,

Dat is natuurlijk niet de bedoelig! Kan me voorstellen dat je dit zsm opgelost wilt hebben. Het Forum is hiervoor niet het meest geschikte medium. Zoek even contact via Facebook, Twitter of Hyves (in alle 3 de gevallen VodafoneNL). Dan kunnen we je gegevens erbij nemen en nagaan wat er is mis gegaan.

Marc28
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist met jullie gebeld, en ik moet 3 tot 4 weken wachten op mijn geld, vind dat geen service.

Overigens hebben jullie nog geen gegevens van mij omdat ik de bestelling niet af kon maken, jullie hebben dus alleen mijn geld..maar zal mijn volgende bericht we op facebook sturen als het geld nog lang gaat duren..
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ja, ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt! Kom inderdaad gerust even bij ons informeren via Social Media. We kijken het graag voor je na, wellicht kunnen we wat voor je betekenen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic