Ik zou op 25 en 29 oktober 2014 met mijn Motorola Moto G mobieltje voor 12 euro aan beeldbellen hebben gedaan aldus Vodafone klantenservice.
Ik heb het Motorola support zelf nog eens gevraagd. Beeldbellen is met de Motorola Moto G volkomen onmogelijk.
Beeldbellen naar een landlijn analoog ouderwets toestel vonden ze helemaal waanzinnig antwoord van Vodafone
De bellijst levert voor de bewuste dagen geen gebruik, laat staan telefoon op. ook geen doorschakeling.
toestel heeft met roaming uit en dataverkeer uit thuis wel aan op de Wifi gelegen hooguit.
Zelf ben ik met een goedkope samsung clamshell met KPN simkaart prepaid op pad geweest.
Vier keer technische onmogelijkheid. Het buitenbundelbedrag stond al in my vodafone voor 29 oktober zelfs!!
Ik ben dit jaar al diverse keren onterecht op diverse Vodafone toestellen geript. Ondermeer met onzichtbare Funnio SMS-sjes. Moet een keer ophouden....
Hieronder antwoord Motorola:
Recently you requested personal assistance from our on-line support center. Below is a summary of your request and our response.
Customer Reference number: 141030-024755
Dear Mr. XXX,
Thank you for contacting Motorola.
As per our previous phone conversation, we would like to kindly inform you that your device Moto G does not have a video call dialler by default.
For any further assistance or information, please do not hesitate to contact us quoting your customer reference number. We are reachable on 0870 901 0555 to discuss the matter further with one of our experienced customer service agents. Please contact us anytime between the hours of 8:30 am-8:00 pm Monday to Friday and 8:00 am-5:00 pm at the weekends.
Thank you for allowing us to be of service to you.
Kind regards,
Motorola Mobility UK Ltd.
www.motorola.com