rob57

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onverklaarbare rekening voor beeldbellen met Motorola Moto G naar vast analoge thuistelefoon

Ik zou op 25 en 29 oktober 2014 met mijn Motorola Moto G mobieltje voor 12 euro aan beeldbellen hebben gedaan aldus Vodafone klantenservice.
Ik heb het Motorola support zelf nog eens gevraagd. Beeldbellen is met de Motorola Moto G volkomen onmogelijk.
Beeldbellen naar een landlijn analoog ouderwets toestel vonden ze helemaal waanzinnig antwoord van Vodafone
De bellijst levert voor de bewuste dagen geen gebruik, laat staan telefoon op. ook geen doorschakeling.
toestel heeft met roaming uit en dataverkeer uit thuis wel aan op de Wifi gelegen hooguit.
Zelf ben ik met een goedkope samsung clamshell met KPN simkaart prepaid op pad geweest.

Vier keer technische onmogelijkheid. Het buitenbundelbedrag stond al in my vodafone voor 29 oktober zelfs!!

Ik ben dit jaar al diverse keren onterecht op diverse Vodafone toestellen geript. Ondermeer met onzichtbare Funnio SMS-sjes. Moet een keer ophouden....

Hieronder antwoord Motorola:
Recently you requested personal assistance from our on-line support center. Below is a summary of your request and our response.
Customer Reference number: 141030-024755

Dear Mr. XXX,

Thank you for contacting Motorola.

As per our previous phone conversation, we would like to kindly inform you that your device Moto G does not have a video call dialler by default.

For any further assistance or information, please do not hesitate to contact us quoting your customer reference number. We are reachable on 0870 901 0555 to discuss the matter further with one of our experienced customer service agents. Please contact us anytime between the hours of 8:30 am-8:00 pm Monday to Friday and 8:00 am-5:00 pm at the weekends.

Thank you for allowing us to be of service to you.

Kind regards,
Motorola Mobility UK Ltd.
www.motorola.com
3 Reacties 3
rob57
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vergeten op te merken dat volgens Vodafone klantenserice stelt dat ik zonneklaar met deze Motorola naar mijn analoge huistelefoon gebeld zou hebben.!!!

Je hebt 2 UMTS toestellen nodig die het allebei kunnen. En de verbinding moet tot stand gebracht worden!!
Alhoewel de Motorola G een front camera heeft kan hij niet beeldbellen. Motorola heeft hiervoor ook nooit een overeenkomst met vodafone voor gemaakt. Die frontcameras kun je alleen voor andere doeleinden gebruiken zoals skype. Maar dat heb ik nog geeneens in gebruik.

in de WIFI modus gaat het niet moet 3G of 4G zijn als je een mobieltje hebt wat het wel kan.
De Motorola Moto G kan het echt niet en mijn analoge oeroude panasonic DECT op landlijn van KPN ook niet!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Rob,

Verbruik wordt pas geregistreerd zodra er daadwerkelijk verbinding is gemaakt met een mast. Wij hebben verder geen invloed op toestellen, Wi-Fi verbindingen en het verbruik.
Via het forum kunnen wij je hier in ieder geval niet meer duidelijkheid over geven. Ik raad je aan om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice om het verder op te lossen.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic