BZ123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen van Ziggo en Vodafone account

dit lukt niet. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Ah check! Ik heb het bericht inmiddels doorgekregen en heb het Mijn Ziggo-account verwijderd. Je kunt straks een nieuwe aanmaken met de nieuwe gewenste gegevens 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Hi @BZ123, welkom op de Vodafone Community!

 

Ik vind op basis van je e-mailadres geen actieve Mijn Ziggo en My Vodafone-registratie. Is het inmiddels allemaal gelukt?

BZ123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Alex,

 

Ik heb afgelopen dinsdag een prive bericht gestuurd aan @Cecilia om te vragen of zij het wellicht voor mij kan oplossen. Ik heb hier alleen nog geen reactie van gehad. Dus ik denk dat het nog niet is opgelost? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Ah check! Ik heb het bericht inmiddels doorgekregen en heb het Mijn Ziggo-account verwijderd. Je kunt straks een nieuwe aanmaken met de nieuwe gewenste gegevens 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic