DenMer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen aan ziggo account

Beste, waarschijn lijk zit mijn nummer  06** nog gekoppeld aan het ziggo account **@upcmail.nl dit moet ontkoppeld worden omdat het gestopt is en verder ga met het account info@**l is zakelijk  kunnen jullie dit regelen?

**Persoonlijke informatie verwijderd door moderator wegens privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3109Posts
  • 914Oplossingen
  • 1051Likes

@DenMer Bij deze heb ik het account met jouw gmail e-mailadres verwijderd. Je kunt nu in Mijn Ziggo inloggen en dat account uitbreiden met je Vodafone abonnement. Op deze wijze zijn alle accounts dan gekoppeld met het gewenste e-mailadres (info@....). 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3109Posts
  • 914Oplossingen
  • 1051Likes

Hi @DenMer, welkom hier!

Ik heb de persoonlijke informatie uit je bericht even afgeschermd, want je wilt natuurlijk niet dat dit te vinden is op het world wide web. Het betreffende mobiele nummer zit niet gekoppeld aan een UPC e-mailadres, maar voor dit mobiele nummer is een My Vodafone account met een gmail account geregistreerd. Hier zitten overigens meerdere accounts aan gekoppeld. Maak je hier nog gebruik van? 

Mijn Ziggo is gekoppeld aan het info@ e-mailadres. Begrijp ik het goed dat je het mobiele nummer wilt koppelen met Mijn Ziggo en gebruik wilt blijven maken van het info@ e-maildres? De kortste klap zou dan zijn om het gmail account te verwijderen, zodat je vervolgens in Mijn Ziggo het account kan uitbreiden met je Vodafone gegevens. Ik hoor graag of ik dat mag uitvoeren.

DenMer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat mag dan maak ik wel nieuwe accounts aan

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3109Posts
  • 914Oplossingen
  • 1051Likes

@DenMer Bij deze heb ik het account met jouw gmail e-mailadres verwijderd. Je kunt nu in Mijn Ziggo inloggen en dat account uitbreiden met je Vodafone abonnement. Op deze wijze zijn alle accounts dan gekoppeld met het gewenste e-mailadres (info@....). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic