Bianca01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gebruik mobiele data niet meer mogelijk

sinds gisteren heb ik geen mobiel internet meer. Alles geprobeerd uitschakelen en op nieuw inschakelen, ander netwerk kiezen en weer terugzetten. niets heeft geholpen.

Iemand een idee wat ik nu kan doen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3604Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Bianca01, goedemorgen en welkom hier!

Wat een onaangename verrassing dat je ineens uit het niets geen mobiele data meer kan gebruiken. Op basis van de instellingen kan ik niet iets vinden wat dit probleem kan veroorzaken. Je zou in dit geval nog een zogenoemde kruistest kunnen uitvoeren waarbij je jouw simkaart in een andere telefoon test en andersom. Zo kun je uitsluiten of het probleem misschien aan de simkaart ligt. 

Ook zie ik dat er sinds gisteren een case openstaat voor dit probleem, namelijk case 12725494. Dit ligt bij onze technische dienst. Zij zullen hier spoedig op terugkomen. 

Bekijk in context

Bianca01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beetje lastig met een e sim!

Excuses, ik ben er achter gekomen dat er bij mobiele internet de esim uitgeschakeld stond.  Dus bij deze is het probleem op gelost!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3604Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Bianca01, goedemorgen en welkom hier!

Wat een onaangename verrassing dat je ineens uit het niets geen mobiele data meer kan gebruiken. Op basis van de instellingen kan ik niet iets vinden wat dit probleem kan veroorzaken. Je zou in dit geval nog een zogenoemde kruistest kunnen uitvoeren waarbij je jouw simkaart in een andere telefoon test en andersom. Zo kun je uitsluiten of het probleem misschien aan de simkaart ligt. 

Ook zie ik dat er sinds gisteren een case openstaat voor dit probleem, namelijk case 12725494. Dit ligt bij onze technische dienst. Zij zullen hier spoedig op terugkomen. 

Bianca01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beetje lastig met een e sim!

Excuses, ik ben er achter gekomen dat er bij mobiele internet de esim uitgeschakeld stond.  Dus bij deze is het probleem op gelost!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic