BenHoog

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Ziggo en vodafone account

Ik zou graag mijn huidige Ziggo Account willen ontkoppelen. Nadat ik heb geprobeerd deze te koppelen kan ik niet meer inloggen in Mijn Ziggo. De klantenservice van Ziggo vertelde me dat ik via deze route kon ontkoppelen en dat ze daarna gescheiden wel weer zouden werken. 

Alvast bedankt!

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @BenHoog, welkom hier!

Wat onhandig dat je nu niet meer kan inloggen in Mijn Ziggo. Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en met jouw outlook e-mailadres is alleen een My Vodafone account actief. Er is geen koppeling met Mijn Ziggo. Op basis van de adresgegevens ben ik verder gaan zoeken en heb ik jouw Ziggo abonnement gevonden. Met jouw Ziggo abonnement met klantnummer 5******31 is geen Mijn Ziggo account actief. Hiervoor kun je nu een nieuw account registeren. 

BenHoog
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, 

Dank voor je reactie. Maar dan weet ik helemaal niet meer wat er mis gaat want ik kan nog steeds niet inloggen in Mijn Ziggo. Ik blijf maar de melding krijgen dat er al een account is en hij blijft ook maar verwijzen naar Mijn Vodafone. 

Moet ik dan perse een Mijn Ziggo account aanmaken met een ander emailadres en ander telefoonnummer? Het samenvoegen lijkt immers alleen maar tot problemen te leiden. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

@BenHoog Er is geen Mijn Ziggo account geregistreerd met bovengenoemd klantnummer. Om die reden kan je dus niet inloggen en blijft hij verwijzen naar My Vodafone. Er is namelijk alleen een My Vodafone account geregistreerd met jouw outlook e-mailadres. 

Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk: 
1. Registeren voor Mijn Ziggo met een ander e-mailadres dan welke in gebruik is voor My Vodafone. Zo heb je 2 afzonderlijke accounts.
2. Inloggen in My Vodafone en het account uitbreiden met je Ziggo gegevens. Let op dat je kiest voor uitbreiden, want er is namelijk nog geen Mijn Ziggo account. Samenvoegen zal om die reden niet werken. Voor beide omgevingen krijg je dan dezelfde inloggegevens.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic