PJD

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ontkoppelen Vodafone en Ziggo

Graag mijn Vodafone prepaid ontkoppelen van Ziggo zodat ik Ziggo kan koppelen aan Ziggo.

 

PS, ik weet dat een moderator dit moet uitvoeren, dus bespaar de moeite om te reageren als je dit niet kunt.😉😉

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3544Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

Super! Dan heb ik het bij deze in orde gemaakt @PJD

Bekijk in context

21 Reacties 21
Energieboy
Expert
Expert
  • 12198Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3182Likes

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

PJD
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor het voor de tweede keer welkom heten hier en Fijn he dat knip en plakwerk, dus ook bedankt voor het nodeloos reageren, loop al veel langer mee in dit wereldje.😜😜😜

Energieboy
Expert
Expert
  • 12198Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3182Likes

Fijn dat er iemand nog zo scherp is op deze community. Vraag een volgende keer gelijk naar @Cecilia, dan hoef ik ook niet te reageren, ook al kan ik je niet helpen. Mijn bericht gaat voornamelijk om het laatste stukje, er is hier niemand in het weekend. Maar ja, daar was je natuurlijk al van op de hoogte. Fijn weekend gewenst. 

PJD
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Als je de PS had gelezen had je toch voldoende kunnen weten, ik weet dat een SU graag reageerd om te helpen en misschien hun statistieken op te krikken, dus jij ook een goed weekend, ik weet idd dat de mods er in het weekend niet zijn, en ik heb weinig tijd door de weeks, dus heb ik geduld, anders had ik wel gebeld om dit op te lossen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3544Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

Hi @PJD, goedemorgen!

''Graag mijn Vodafone prepaid ontkoppelen van Ziggo zodat ik Ziggo kan koppelen aan Ziggo.''

Kun je aangeven wat je hier precies mee bedoeld? Ik begrijp namelijk niet helemaal wat je bedoeld met ' zodat ik Ziggo kan koppelen aan Ziggo'. 

Als ik je gegevens bekijk dan is My Vodafone en Mijn Ziggo op dit moment gekoppeld aan een @live emailadres. Om de accounts te ontkoppelen kan ik één van beide (My Vodafone of Mijn Ziggo) voor je verwijderen. Indien gewenst kan je dan voor het verwijderde account opnieuw registeren met een ander e-mailadres zodat je dan twee seperate accounts hebt. Ik hoor dan graag welk account ik mag verwijderen.

PJD
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oeps @Cecilia Foutje, tweede Ziggo moet Vodafone abonnement zijn hij is nu gekoppeld aan de prepaid van jullie.🥺🥺

Het prepaid account mag wel weg, dan maak ik die tzt wel opnieuw met een nieuw e-mail adres, of kan ik dan ook hier niet meer inloggen, want ik gebruik dat account hier om in te loggen op het forum, dan liever de Ziggo verwijderen, daar gebruik ik een ander Ziggo account.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3544Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

Dat kan de beste overkomen @PJD! De situatie is nu in ieder geval glashelder! Mijn advies zou dan zijn om Mijn Ziggo los te koppelen, aangezien je de huidige inloggegevens ook gebruikt voor je Community account. Voor Mijn Ziggo kan je dan een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. En vervolgens kan je dan het nieuwe Mijn Ziggo account uitbreiden met de gegevens van je nieuwe Vodafone abonnement. Ben je daarmee akkoord? Dan zet ik hier alles in werking! 🙂 

PJD
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@CeciliaJazeker ben ik daar mee akkoord, Ziggo verwijderen zodat ik hier kan blijven inloggen met de andere,  bedankt voor de hulp hiermee.👍👍

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3544Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

Super! Dan heb ik het bij deze in orde gemaakt @PJD

PJD
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank je wel @Cecilia gaan we kijken of opnieuw koppelen gaat lukken.😉😉

PJD
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

En ook dat is gelukt, en zelfs het extra pakket aan kunnen vragen, gaat dus prima.

Irenecop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zouden jullie dit ook voor mij kunnen doen. Mijn Vodafone account is nog gekoppeld aan mijn oude ziggo account op mijn oude adres via het mailadres @live.nl. Maar ik wil graag mijn vodafone gekoppeld hebben aan mijn nieuwe ziggo account op mijn nieuwe adres en mail adres @hotmail.com

Energieboy
Expert
Expert
  • 12198Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3182Likes

Dit kan @Cecilia wel voor je regelen @Irenecop 
Let op, dit is een open community en door iedereen te lezen!! 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Irenecop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super. Dankjewel, ik ga gelijk mijn bericht aanpassen😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3544Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

Hi @Irenecop, goedemorgen!

Ik help je hier graag verder bij! De kortste klap is dan om het account welke is geregegistreerd met het @live emailadres te verwijderen. Dit heb ik zojuist voor je in orde gemaakt. Je kunt nu inloggen in jouw Mijn Ziggo account en daar het account uitbreiden met jouw Vodafone gegevens.

Irenecop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank, kan het zijn dat mijn .

Irenecop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

.

Irenecop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is al gelukt. Dankjewel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3544Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

Dat klopt @Irenecop. Het gehele account met jouw @live emailadres is verwijderd. Zoals aangegeven in het vorige berichtje kan je nu inloggen in Mijn Ziggo met jouw hotmail emailadres. Eenmaal ingelogd kun je vanuit daar het account uitbreiden met je Vodafone abonnement. Door het account uit te breiden wordt er een nieuw My Vodafone account aangemaakt welke direct dan gekoppeld is aan je nieuwe Mijn Ziggo account.

En tijdens het typen van je bericht zie ik je update dat het al is gelukt! Super 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic