dilek

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ontkoppelen Mijn Ziggo en MyVodafone

Hoe ontkoppel ik mijn vodafone account van mijn Ziggo account? Kan iemand mij hier aub mee helpen.

Mvg, 

Dilek

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dilek 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan alleen door iemand van Vodafone gedaan worden. Wacht daarom op iemand van Vodafone en die zal je verder helpen. Vul dan wel alvast de gevraagde informatie in op je profielinstellingen. Dan kunnen ze gelijk voor je mee kijken en aan de slag. Wat je moet invullen, en waar, dat kan je op deze topic lezen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dilek 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan alleen door iemand van Vodafone gedaan worden. Wacht daarom op iemand van Vodafone en die zal je verder helpen. Vul dan wel alvast de gevraagde informatie in op je profielinstellingen. Dan kunnen ze gelijk voor je mee kijken en aan de slag. Wat je moet invullen, en waar, dat kan je op deze topic lezen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @dilek . Welkom hier!

Ik kan het voor je ontkoppelen als je dit wilt. Mag ik vragen waarom je het wilt? 

Op de gegevens in je account vind ik geen abonnement, trouwens. Weet je zeker dat alles hier goed staat? 

dilek
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Lycke Vodafone Excuus, foutje in de postcode. Ik wil het ontkoppelen omdat wij een ander mail adres gebruiken voor het Ziggo account en ik deze niet zelf beheer. Het was voor mij niet duidelijk dat je hetzelfde email + ww voor beide accounts zou gaan gebruiken wanneer je Ziggo met Vodafone ging koppelen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Duidelijk. Moet het e-mailadres nu worden ontkoppeld van Vodafone of van Ziggo (dus wil je met het e-mailadres dat in je Community profiel staat nog kunnen inloggen op Ziggo of op Vodafone?)

dilek
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Lycke Vodafone het email adres dat er nu staat zou ik graag nog voor mijn vodafone willen gebruiken maar niet voor het Ziggo account. Dus ik zou het e-mail adres graag ontkoppelt zien worden van het Ziggo account. Alvast bedankt!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dat is bij deze gedaan! :-). Je zou nu een nieuw mijnZiggo account kunnen aanmaken 🙂 

dilek
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Lycke Vodafone super fijn! Heel erg bedankt! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic