AnjaNB10

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bellen Leidschenveen Den Haag slecht Samsung S20+

ik heb al eerder deze klacht geuit  waarop ik uiteindelijk te horen kreeg dat het was opgelost. Dat was de eerste verbazing. De tweede kreeg ik vandaag per mail. Een gedeelte daaruit: We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer xxxxxxx De ontvangst op jouw postcode is inderdaad niet optimaal en helaas kunnen we hier op de korte termijn niets aan veranderen.. Mij wordt korting of ontbinding aangeboden. Wat is er in hemelsnaam vorige keer opgelost volgens mij weten jullie het zelf niet meer. Ik heb nog steeds maar 1 streepje en 4G ipv 5 G.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @AnjaNB10 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dit is natuurlijk heel vervelend. Het kan natuurlijk zijn dat men dacht het te kunnen oplossen met iets en dit dan ook hebben gedaan en dat daarna is gebleken dat het eigenlijk helemaal niet opgelost is. Of dat het even heeft gewerkt, en daarna niet meer. Vaak doet Vodafone nog een extra controle, na het plaatsen, dat is dan een steekproef, om te zien of het echt goed is en opgelost. 

Wat ik zeg, blijkbaar is het dan toch niet opgelost en komen ze nu tot de conclusie dat ze het op korte termijn niet kunnen oplossen en je de mogelijkheid gegeven om je contract te ontbinden en een andere provider te zoeken, die wel goed is in je omgeving. Hoeft natuurlijk niet, maar het mag, en kan, nu wel. Dit is altijd lastig en toch fijn dat Vodafone zo’n na controle uitvoert.

Heb je al een beslissing genomen wat je gaat doen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @AnjaNB10 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dit is natuurlijk heel vervelend. Het kan natuurlijk zijn dat men dacht het te kunnen oplossen met iets en dit dan ook hebben gedaan en dat daarna is gebleken dat het eigenlijk helemaal niet opgelost is. Of dat het even heeft gewerkt, en daarna niet meer. Vaak doet Vodafone nog een extra controle, na het plaatsen, dat is dan een steekproef, om te zien of het echt goed is en opgelost. 

Wat ik zeg, blijkbaar is het dan toch niet opgelost en komen ze nu tot de conclusie dat ze het op korte termijn niet kunnen oplossen en je de mogelijkheid gegeven om je contract te ontbinden en een andere provider te zoeken, die wel goed is in je omgeving. Hoeft natuurlijk niet, maar het mag, en kan, nu wel. Dit is altijd lastig en toch fijn dat Vodafone zo’n na controle uitvoert.

Heb je al een beslissing genomen wat je gaat doen?

Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes

@AnjaNB10 

Er is een aanpassing gedaan (antenne hoger ‘getilt’) op een mast in de buurt (2491 DJ), waardoor de dekking in de Rietbuurt wat verbeterd zou moeten zijn. Hij straalt nu ~1km verder. Kun je eens checken hoe de dekking nu is?

AnjaNB10
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry dat ik laat beantwoord, maar heb constant problemen om in dit forum in te loggen.  (je hebt geen internet probeer nogmaals)

Ik heb binnen nu (net getest ) 4G met 0-2 streepjes.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic