Batman1974

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte blokkade op mijn toestel. Kan nu nier bellen. Graag contact Vodafone!

Er zit een oproepblokkering op mijn toestel. Kan zelf niet bellen en andere vormen van contact zoals twitter en chat zijn een crime. Wil dat Vodafone de zaak oppakt en mij contacteert. Heb al eerder een klacht gemeld aangaande de laatste factuur van waaruit wellicht deze blokkade is ontstaan.
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Via het forum kunnen we helaas niets voor je betekenen eigenlijk. We kunnen je alleen tips geven.
Als het kan neem dan contact op via en andere telefoon naar de klantenservice via het volgende nummer
06 54 50 01 00 en kies optie 9 (€ 0,45 per gesprek)
Ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur - Za 8.00 - 18.00 uur

Mocht dit niet lukken neem dan contact op via de Live Chat om te kijken of dat wel resultaat heeft. Als je het feedback formulier hebt verstuurd moet je niet blijven wachten want dat kan zo en 10 werkdagen duren voordat je bericht terug ontvangt.
Batman1974
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen andere mogelijkheid. Alleen mobiel. Chat heeft nog nooit gewerkt. Altijd te druk/niemand beschikbaar. En al gemaild. Maar tien dagen wachten op een antwoord voor een acuut probleem is uiteraard te gek voor woorden.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

10 dagen op en klacht is nog redelijk te doen. Andere bedrijven daar duurt het zelfs 15 dagen voordat je bericht terug ontvangt! Probeer anders even te kijken of de Live Chat wel werkt via en andere browser of even je toestel te verbinden met Wi-Fi en het via je toestel te proberen dat kan ook via MyVodafone.

Zou je graag verder willen helpen alleen dit is niet mogelijk via het forum :(.
Batman1974
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels contact via twitter. Ik moet zeggen dat ik het inbegrijpelijk vind dat niemand de moeite neem om mij even te bellen en het probleem op te lossen aangezien ik geblokkeerd ben. Deze blokkade is onterecht. Heb daar twee weken geleden al een medewerker over gesproken (deze rekening waardoor ik ben geblokkeerd). Die mijn klacht heeft aangehoord en pp dat moment even niets kon doen, want ik moest de factuur afwachten. En in plaats van op te lossen en iets met de klacht te doen, wordt ik meteen geblokkeerd zonder ook maar 1 sms te info.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Individuele kwesties over blokkades horen NIET op dit openbare Forum thuis.
Je kunt niet van onafhankelijke Forum Users verwachten dat zij jouw blokkering gaan opheffen.

Lees eerst de huisregels en de Forum Regels door, voordat je een bericht op dit openbare Forum plaatst.

Dit Forum is bedoeld om algemene vragen te stellen, zonder dat inzage noodzakelijk is in de klantsystemen van Vodafone. Dit Forum is geen Klaagmuur.

Weblink naar de Regels van dit Forum in dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093

Of de blokkering terecht of onterecht is. Dat doet er niet toe. En Vodafone belt nimmer op eigen initiatief met een klant. Tenzij het gaat om terugbellen naar aanleiding van een eerder contact.

Wat mij betreft mag dit topic worden afgesloten. Verdere discussie is toch zinloos.

Succes!


Netwerker
Batman1974
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste netwerker,

VODAFONE heeft besloten mij te blokkeren en mij de mogelijkheid te ontnemen om zelf telefonisch contact op te nemen. Ik zit hier niet om te klagen maar wil enkel contact om te bespreken waar het is misgegaan, daar chat nooit werkt, ze op twitter niets kunnen doen en ik daarom hier een verzoek heb geplaatst tot contact.

Uw antwoord is veelal veelzeggend voor de wijze hoe u met uw clienten omgaat in zijn algemeenheid en in het bijzonder met mij. U maakt behoorlijk misbruik van uw machtspositie. Dat ik na vier jaar klant en voor 3000 euro aan rekeningen naar u heb overgemaakt en u wijs op mogelijke foutieve handelingen van uw zijde om mij onterecht te blokkeren heeft voor u geen enkele waarde en ziet u derhalve enkel als geklaag en dat tollereert u natuurlijk niet op uw website.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Batman1974 niet al onze forumleden zijn medewerkers. Je herkent een medewerker aan het Vodafone logo bij zijn/haar naam. Helaas kunnen we via het forum niets voor je betekenen. Het idee achter het forum is dat andere forumleden je kunnen helpen met je vraag, maar dat is bij jou helaas niet het geval. Dit topic wordt dan ook gesloten. Ik raad je aan om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice (0900-0940).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic