SLRvanNoord

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen vervangend toestel meer na 3x slechte reparatie

Ik ben net zeer onbeschoft "geholpen" door helpdeskmedewerker ********. Na 3x opsturen van mijn telefoon is deze weer kapot terug gestuurd en krijg ik ook geen vervangend toestel meer. Ik kan nu 2 weken mijn telefoon niet gebruiken (ook niet voor mijn werk) tot dat deze klacht weer in behandeling is genomen. Al met elkaar ben ik hier al een half jaar mee bezig, heb ik veel kosten gemaakt en is mijn geduld meer dan op. Vodafone Nederland kom met een oplossing! Anders gaat deze klacht rechtstreeks naar Radar! Van Vodafone mag je wel wat meer service verwachten. ‪#‎klacht‬ ‪#‎vodafone‬

*edit moderator: naam medewerker verwijderd i.v.m. privacy*
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Allereerst welkom op het forum
Een toestel swap/ coulance swap wordt normaliter alleen gedaan als het toestel 3* op gestuurd wordt voor hetzelfde issue.
Vanuit hier kunnen wij dit niet oppakken en dient dit echt via de klantenservice te gaan. Dit is omdat hier geen privé gegevens gedeeld worden en wij vanuit hier niet in de systemen kunnen. Het forum is echt bedoelt voor tips and tricks. Dit kun je ook nalezen in de forumregels.

Wat je kunt doen is vragen naar de afdeling smartphone crew of via de chat. Zij kunnen dit oppakken voor je. Zorg er wel voor dat je alle irma voda nummers bij de hand hebt met de datums waarop het toestel is opgestuurd.
Tevens wil ik je verzoeken om de naam uit je bericht te halen. Ook de medewerkers hebben recht op privacy!
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic