Aangezien de telefonische klantenservice mij niet kan helpen, probeer ik het hier.
Het gaat om klantnr.50088**** Bij het online afsluiten en overstappen van een tele 2 abbo naar een Vodafone RED abbonoment met Iphone 6 is het fout gegaan. Mijn mobiel(Iphone 6) is samen met bijhorende Simkaart(met oud nummer) naar de verkeerde klant gegaan.
Resultaat:
- Me mobielenummer kwijt(iedereen die naar mijn oude nummer belt wordt opgenomen door een boze man die op zakenreis is)
- Abbonoment kosten die maandelijks worden afgeschreven
- Dreigende aanmaningen van onbetaalde rekeningen.
De 400,- euro die ik bij moest betalen voor de telefoon is wel terug gestort. Maar het Abbo loopt nog wel. Het is inmiddels 4 of 5 maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost nadat ik alle mogelijke klantenservice nummers mobiel ben langs geweest (na uren lang wachten) en tweemaal een Vodafone winkel te hebben bezocht. Zelf hun snappen het niet dat dit niet kan worden opgelost. Ik ben nu voor half jaar aan de andere kant van wereld waar ik stage loop en ondertussen krijg ik meldingen van thuis dat er brieven zijn aangekomen die aangeven dat rekeningen niet zijn betaald.
Kunnen jullie me verder helpen? Ik baal erg van dat ik me nummer kwijt ben. Maar ik wordt helemaal pissig nu dit probleem nog steeds niet opgelost is.