Beste Vodafone,
Ik heb al heel erg vaak contact met jullie gehad over het feit dat jullie mij datakosten hebben gerekend die onverklaarbaar zijn, sterker nog, waarvan ik zeker weet dat ze niet zijn gemaakt. Vodafone is absoluut niet coulant en hulpvaardig jegens hun klanten. Het enige wat jullie mij vertellen is: wij kunnen u niet helpen, we kunnen u ivm privacy geen gegevens verstrekken of u moet even op uw datameter van uw telefoon kijken (samsung galaxy s4) Ik heb hier op gekeken en het is maar liefst een verschil van 1,2 gigabyte op de datum van de sessie waar ik zoveel gebruikt zou hebben wat absoluut niet zo is. Ik zou namelijk in een half uur durende sessie 1,2 gigabyte verbruikt hebben, terwijl mijn telefoon duidelijk een heel ander aantal MB's toont. Ik verbruik überhaupt nooit veel data. Toen adviseerden de medewerkers van de Vodafone winkel om een klacht in te dienen. Dit heb ik gedaan en tot op heden hebben jullie nog geen contact met mij opgenomen. Helaas heb ik er geen vertrouwen in dat Vodafone enige coulance gaat tonen. Ik heb al zo vaak contact gehad met jullie en telkens word je van het kastje naar de muur gestuurd.
Hieronder vermeld ik voor het gemak nog maar even de klacht die ik verstuurd heb 9 dagen geleden.
OntvangstbevestigingBeste klant
Bedankt voor je feedback
Indien je een klacht hebt ingediend zullen we de klacht bestuderen en binnen 10 werkdagen contact opnemen om samen tot een oplossing te komen.
Met vriendelijke groet, Vodafone Service Team
10-12-2013 Uw vraag
Betreft : klacht
Naam : de heer Daan Bokern
Categorie : mobielinternet
Mobiel : Afgeschermd ivm plaatsen op het forum
Telefoon : Afgeschermd ivm plaatsen op het forum
E-mail :
daan024@gmail.comOpmerking : Beste Vodafone,
Ik heb op 09/12/2013 een sms ontvangen met het bericht dat mijn nieuwe factuur klaar stond. In dit factuur stond dat ik een sessie van 1,6 gigabyte heb gehad op de 29ste van november. Hier geloofde ik helemaal niets van, ik verbruik namelijk nooit heel erg veel data op het internet en al helemaal geen 1,6 gigabyte. Ik ben langs geweest in de winkel, daar kon niemand mij helpen, het is namelijk zo dat ze mij niet konden vertellen waar ik het aan had verbruikt. Toen werd mij gewezen op het feit dat op mijn telefoon een meter staat voor het dataverbruik, hier heb ik samen met de medewerker naar gekeken en deze stond voor de datum van 29 op 30 november op 473 megabyte en geen 1,6 gigabyte. De medewerker verwees mij naar de klantenservice waar de Vodafone medewerkers naartoe bellen. Ik kreeg iemand aan de telefoon, die mij uiteindelijk ook weer niet kon helpen en het met mij eens was dat het raar was dat er zo een absurd hoog dataverbruik stond op die datum terwijl dat op de meter heel anders was. De man zei dat ik via deze weg de situatie kenbaar moest maken en jullie dat verder oplossen. Ik hoop dat jullie het eindelijk voor mij gaan oplossen, aangezien ik al vele bezoeken en telefoontjes heb gepleegd zonder enig resultaat of iemand die mij kon helpen. Bijgevoegd vind u een foto/ link naar de foto:
http://imageshack.com/a/img196/8338/jys8.png Groeten,
Daan Bokern
Vodafone in deze oproep vraag ik u alstublieft/dringend om de coulance waar ik recht op heb. Ik heb 2 jaar veel plezier gehad van mijn abonnement, daarna verlengd en nu van begin af aan alleen maar ellende gehad, door valse beloftes van medewerkers van de Vodafone winkel, onterecht betaalde kosten voor verzekeringen die gecrediteerd zouden worden maar dat nog steeds niet is gebeurt. Ik hoop dat jullie mij op een passende manier willen helpen, zodat ik met een gerust gevoel mijn abonnement nog eens verleng wanneer deze afloopt.