Samantha_Mandy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterecht afgesloten

Zo daar zit ik dan voledig afgesloten. Dus ik dacht een goeie deal af te sluiten via studentmobiel.nl en actie waar ik 10GB internet bij kreeg. Nu was de eerste 2 maanden deze 10GB niet doorgevoerd en moest dit helaas via studentmobiel.nl oplossen, na al wat aardig heen en weer gemail en zelf ook met Vodafone contact te hebben gezocht is eindelijk an 2 maanden mijn 10GB doorgevoerd. Ik heb voor die 2 maanden wel gewoon voor 10GB betaald! Tjah in mijn 2de maand ben ik dus over mijn internetbundel heen gegaan en ja vodafone heeft dit naar mij gefactureerd, natuurlijk ga ik de overige kosten niet betalen en nu de aansluitkosten ook niet. Ik heb gelijk gekregen dat mijn internetbundel niet goed was doorgevoerd heb sowieso nog recht op 9GB internet en ik vind dat ik ook wel recht heb op een vergoeding voor het afsluiten van mijn uitgaande telefoongesprekken. Ik heb zowel een klacht ingediend bij Vodafone als Studentmobiel.nl, vind het belachelijk dat beide partijen zo lang doen om een klant antwoord te geven en dus de dupe is van een fout! En ik ook nog extra kosten moet gaan betalen. En natuurlijk moet ik zeker wel 10 werkdagen wachten tot mijn klacht in behandeling wordt genomen. Kortom BELACHELIJK! Zit er aan te denken om mijn gehele abonnement bij Vodafone te stoppen word van het kastje naar de muur gestuurd!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Samantha_Mandy,

Allereerst welkom op het Forum!
Wat ontzettend rot dat je afgesloten bent omdat je onterecht kosten hebt gemaakt voor het internetten.
Via het forum kunnen we helaas geen individuele klachten behandelen dus ik raad je aan om even je verhaal te doen via Facebook of Twitter of 1 van onze andere service kanalen. Dan kunnen mijn collega's de klacht beoordelen en je ermee verder helpen.


Bekijk in context

1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Samantha_Mandy,

Allereerst welkom op het Forum!
Wat ontzettend rot dat je afgesloten bent omdat je onterecht kosten hebt gemaakt voor het internetten.
Via het forum kunnen we helaas geen individuele klachten behandelen dus ik raad je aan om even je verhaal te doen via Facebook of Twitter of 1 van onze andere service kanalen. Dan kunnen mijn collega's de klacht beoordelen en je ermee verder helpen.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic