N1C0_73

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoge Rekening

Beste Vodafone,
Ik ben al drie jaar klant bij Vodafone en ben deze maand behoorlijk geschrokken van de erg hoge rekening.
Na gebeld te hebben met de klantenservice heb ik te horen gekregen dat ik door een storing of een software probleem ineens 3700 MB aan data had gedownload waarschijnlijk door een app op de achtergrond en dat dit niet klopte.. Nu heb ik al jaren een internetbundel maar gebruik eigenlijk nooit meer dan 300 MB, omdat ik ook een "vast' internet-abbo heb en altijd wifi gebruik. Graag wil ik dat de kosten voor de rekening worden teruggedraaid naar mijn normale verbruik of dat vodafone even contact opneemt voor een passende oplossing 
bvd
gr. N.Lovink
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Beste Nico, ik kan me voorstellen dat dit een onaangename verrassing was. Als er iets mis is gegaan met je toestel kan het zo zijn dat het meer MB's heeft gebruikt. In dat geval is zo'n rekening terecht maar ik begrijp dat je vraagt of er een regeling mogelijk is.

Die vraag kan ik via het forum echter niet behandelen. Vragen over individuele abonnementen horen thuis bij onze klantenservice. Zijn kunnen met je bekijken of er iets mogelijk is en wat.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Beste Nico, ik kan me voorstellen dat dit een onaangename verrassing was. Als er iets mis is gegaan met je toestel kan het zo zijn dat het meer MB's heeft gebruikt. In dat geval is zo'n rekening terecht maar ik begrijp dat je vraagt of er een regeling mogelijk is.

Die vraag kan ik via het forum echter niet behandelen. Vragen over individuele abonnementen horen thuis bij onze klantenservice. Zijn kunnen met je bekijken of er iets mogelijk is en wat.
N1C0_73
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bas,
Ik betwijfel toch ten sterkste dat deze rekening terecht is gezien het feit dat ik een 3g abbo heb en de gedownloade data buiten mijn bundel is gedownload, mede omdat dit wordt aangegeven door de data experts van Vodafone zelf lijkt me toch dat er hier een oplossing voor moet worden gezocht. Ik neem aan dat Vodafone begrijpt dat ik zulke hoge rekeningen niet kan betalen voor een abbo dat toch al niet goedkoop is. 
Ik zal wederom contact opnemen met de klantenservice
gr. Nico
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey N1C0_73,

Je moet er rekening mee houden dat er maar een bepaalde hoeveelheid MB's in je databundel zit. Je kunt dus niet onbeperkt gebruik maken van internet en je zult dus zelf in de gaten moeten houden of je jouw databundel niet overschrijdt. Wij bieden je daar verschillende mogelijkheden voor aangezien je jouw verbruik kunt nakijken via My Vodafone en aangezien wij je een sms sturen als je databundel bijna op is.

Ik raad je inderdaad aan om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze jouw gegevens er even bij kunnen pakken. Zij kunnen dan ook voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn.
N1C0_73
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk dat jullie niet helemaal begrijpen wat ik bedoel. Mijn databundel is dus niet verbruikt en gelijk overgegaan naar " buiten bundel" en zelfs wanneer 3G uitvalt houd ik dat in de gaten. Maar maakt niet uit ik neem nog even contact op
Gr nico
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic