Beste Vodafone,
Hoe bestaat het dat wij als zakelijke klant zomaar worden afgesloten, zonder enige notificatie, en bovendien onterecht.
Er zouden meerdere facturen niet zijn betaald, wat aantoonbaar niet waar is.
Is het het nou zoveel gevraagd om een mailtje, smsje of even te bellen om te attenderen op een openstaande post?
Uw medewerkers beweren zelfs dat er gebeld zou zijn, nog iets dat niet waar is.
Hoeveel moeite is het om een SMS of mail te sturen, dat zal voor u toch niet de extra kosten zijn als dat waar zou zijn,
plus dat zou ondiscutabel traceerbaar zijn.
Behalve dat het vervelend is dat je je klanten niet op de hoogte te stelt, sluit je het nummer ook nog eens vlak voor het weekend af en kun je daar alleen maar achterkomen zodra je zelf probeert te bellen.
Deze manier van omgaan met ons als klant vind ik ronduit onbeschoft en asociaal.
Is het ooit bij u opgekomen dat Vodafone zelf een fout gemaakt kan hebben?
We hebben notabene een zakelijke account, en dit is bovendien niet de eerste keer dat er zonder waarschuwing ten onrechte word afgesloten.
Ik verwacht dan ook dat Vodafone hier professioneel en fatsoenlijk mee omgaat.
Ik hoop dat via deze weg er vanavond nog iemand namens Vodafone verantwoording neemt en direct recht zet zodat wij het weekend weer kunnen bellen en werken,
waar we voor BETALEN!