Hoi
Tako Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst is het lastig om je hier op de community antwoord op te geven. Je zal daar echt voor contact op moeten nemen met de
klantenservice van Vodafone door te bellen of anders een
chat te starten. Eventueel kan je ze ook contacten via een prive bericht bij
Facebook of
Twitter.
Ik ga er vanuit dat je nog voordat de nieuwe abonnementen uit kwamen je contact hebt gehad met Vodafone en je contract hebt laten verlengen? Deze is dan nu in maart ingegaan? De oude abonnementen kan ik niet meer terug zien, misschien dat iemand van Vodafone je per telefoon je daar wel meer over kan zeggen.
Als je klant bent van Ziggo krijg je altijd dubbele data. Waarom de klantenservice zegt dat je alleen je data extra zou krijgen als je Ziggo hebt, geen idee. Want 5 naar 8 is voor mij niet het dubbele. Waarschijnlijk heb je een speciale aanbieding gekregen of woon je niet in een omgeving waar je Ziggo kunt ontvangen??? Het zijn allemaal vragen die belangrijk zijn voor het antwoord op je vraag.
Maar misschien was er ook wel een actie vanuit Ziggo om klant te worden bij Vodafone maar dan nog zit ik met die dubbele data in mijn hoofd. Het is een beetje een vreemd verhaal en ik zou toch nog eens contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen, een chat met de voeren en anders even een berichtje schrijven via
Facebook of
Twitter.
Hoe en wat er is afgesproken kunnen ze je dan vertellen. Daarnaast is het misschien handig als je nog een mail hebt met je contract
🙂 Succes en neem even contact op met Vodafone.