Tako

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontbrekende data

Ik heb in november mijn abonnement verlengt, Red Essential.
Er is mij toegezegd dat ik bij ingang van het nieuwe abonnement (mrt) geen 3 maar 8 GB zal ontvangen.
Er is niet gesproken over een Ziggo abonnement, ik bel de klantenservice net omdat ik gisteren een sms kreeg dat ik op 80% van mijn capaciteit zat terwijl dat voorheen vrijwel nooit gebeurde.
Nu krijg ik terug dat de actie waar ik naar refereer alleen voor Ziggo klanten gelden.
Ik lees nu dat dit een vaker voorkomende fout is, kunnen jullie dit recht trekken?
Graag een reactie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Tako
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst is het lastig om je hier op de community antwoord op te geven. Je zal daar echt voor contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of anders een chat te starten. Eventueel kan je ze ook contacten via een prive bericht bij Facebook of Twitter.

Ik ga er vanuit dat je nog voordat de nieuwe abonnementen uit kwamen je contact hebt gehad met Vodafone en je contract hebt laten verlengen? Deze is dan nu in maart ingegaan? De oude abonnementen kan ik niet meer terug zien, misschien dat iemand van Vodafone je per telefoon je daar wel meer over kan zeggen.

Als je klant bent van Ziggo krijg je altijd dubbele data. Waarom de klantenservice zegt dat je alleen je data extra zou krijgen als je Ziggo hebt, geen idee. Want 5 naar 8 is voor mij niet het dubbele. Waarschijnlijk heb je een speciale aanbieding gekregen of woon je niet in een omgeving waar je Ziggo kunt ontvangen??? Het zijn allemaal vragen die belangrijk zijn voor het antwoord op je vraag.

Maar misschien was er ook wel een actie vanuit Ziggo om klant te worden bij Vodafone maar dan nog zit ik met die dubbele data in mijn hoofd. Het is een beetje een vreemd verhaal en ik zou toch nog eens contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen, een chat met de voeren en anders even een berichtje schrijven via Facebook of Twitter.

Hoe en wat er is afgesproken kunnen ze je dan vertellen. Daarnaast is het misschien handig als je nog een mail hebt met je contract 🙂 Succes en neem even contact op met Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Tako
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst is het lastig om je hier op de community antwoord op te geven. Je zal daar echt voor contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of anders een chat te starten. Eventueel kan je ze ook contacten via een prive bericht bij Facebook of Twitter.

Ik ga er vanuit dat je nog voordat de nieuwe abonnementen uit kwamen je contact hebt gehad met Vodafone en je contract hebt laten verlengen? Deze is dan nu in maart ingegaan? De oude abonnementen kan ik niet meer terug zien, misschien dat iemand van Vodafone je per telefoon je daar wel meer over kan zeggen.

Als je klant bent van Ziggo krijg je altijd dubbele data. Waarom de klantenservice zegt dat je alleen je data extra zou krijgen als je Ziggo hebt, geen idee. Want 5 naar 8 is voor mij niet het dubbele. Waarschijnlijk heb je een speciale aanbieding gekregen of woon je niet in een omgeving waar je Ziggo kunt ontvangen??? Het zijn allemaal vragen die belangrijk zijn voor het antwoord op je vraag.

Maar misschien was er ook wel een actie vanuit Ziggo om klant te worden bij Vodafone maar dan nog zit ik met die dubbele data in mijn hoofd. Het is een beetje een vreemd verhaal en ik zou toch nog eens contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen, een chat met de voeren en anders even een berichtje schrijven via Facebook of Twitter.

Hoe en wat er is afgesproken kunnen ze je dan vertellen. Daarnaast is het misschien handig als je nog een mail hebt met je contract 🙂 Succes en neem even contact op met Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's en ben je er achter waaraan het ligt Tako?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic