dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Online verlengen gaat niet

Hallo wou net me abo voor me dochter verlengen maar krijg een foutmelding

Er is iets mis gegaan:Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen. Vanaf vier maanden voor de einddatum van je contract kun je je abonnement verlengen. Bekijk hier de einddatum van je contract.  Contract loopt tot 23 sept dan zou ik toch al kunnen verlengen of heb ik het mis maand te vroeg las elders op het forum dat er problemen waren met abonnee's die meerdere abo's op naam hebben of is dat inmiddels opgelost ?  
4 Reacties 4
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi dantis,

Betreft het hier een klantnummer met meerdere 06 nummers? In dat geval kun je inderdaad problemen ervaren bij online verlengen. Telefonisch verlengen of via een Vodafone winkel is natuurlijk wel gewoon mogelijk.
dantis
topicstarter
Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Ja klopt er staan 2 onder een klantnummer de ene heb weer een anderklantnummer  ik ga straks even naar de vodafone winkel hebben ze dan dezelfde aanbiedingen de aanbieding die ik zelf online had gedaan zouden ze die daar ook hebben dit was 225 -sms- 500mb  voor 15,00 gedurende 24 maanden

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Dat durf ik helaas niet te zeggen, meestal wel maar het verschilt soms ook.
Maar anders kunnen ze je vast een vergelijkbaar aanbod doen!
dantis
topicstarter
Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Ga vanavond even kijken is koopavond als ze het zelfde abo en prijs hebben maar is er geen oplossing in myvodafone om toch die online aanbieding te doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic