meissie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

maakt het uit hoe en waar je verlengt?

Over 2 weken mag ik volgens de site mijn abbonnement verlengen. (4 maanden voor contracteinde).
Mijn vraag is nu of het uitmaakt waar ik verleng?
Want net als velen vind ik de nieuwe keuzes voor abonnement erg prijzig en en ik zag op diverse sites dat als ik via hun site verleng dan krijg ik betere aanbieding en gratis foon van die ik wil.
Als ik dit via my vodafone zou doen en ik wil die bepaalde gsm (de samsung s3) dan moet ik veel bij betalen en is mijn aboonnement dubbel zo duur.

volgens andere sites kan ik eerste maanden 50% korting krijgen op een abbonnement wat ook nog eens 10 euro goedkoper is. En dan krijg ik de S3 er gratis bij.

Mag dit dan ook 4 maanden van te voren, of kan ik via andere site alleen verlengen per einde contractdatum?
als dat kan dan zou ik toch liever bij vodafone blijven met mijn eigen telefoonnummer, maar via andere site dus goedkoper.

Kan hier niet echt info over vinden namelijk hoe of wat de regels daarvoor zijn.
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi meissie,

Dat maakt in principe niet uit. Verlengen mag 4 maanden voor het einde van je contract; het maakt hierbij niet uit of je verlengt via de Vodafone pagina of een andere site die abonnementen van Vodafone verkoopt. Andere verkopers kunnen eigen combinaties aanbieden van abonnementen en toestellen; ook de prijzen kunnen verschillen. Kijk zelf wel goed naar de voorwaarden. Gaat het echt om exact hetzelfde abonnement?

meissie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb goed gekeken, het is zelfs iets goedkoper dan ik nu heb. OK, dan kan ik met een gerust hart via daar venlengen en toch klant blijven. Ben immers al 9 jaar bij vodafone en zou het zonde vinden als ik een andere provider moest zoeken vanwege de rare en ook duurdere nieuwe abonnementsvormen via eigen site.
 
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
In elk geval goed om te horen dat je graag bij Vodafone wilt blijven 🙂
Als je nog vragen hebt over je abonnement of andere zaken rondom je Smartphone, neem dan gerust contact op.
Via Twitter, Hyves of Facebook is ook mogelijk: http://www.vodafone.nl/klantenservice
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic