Rick-Koelewijn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Online verlengen ERROR?

Beste Vodafone,
 
Als het goed is mag ik mijn abonnement verlengen, want mijn abonnement duurt tot 14 oktober en je mag 4 maanden van te voren verlengen. Dus afgelopen zaterdag 15 juni wilde ik deze online verlengen want dat leek me wel makkelijk omdat je dan rustig op je gemak even alles kan bekijken. Maar ik kreeg toen een foutmelding met de tekst dat ik niet online kon verlengen omdat je pas vanaf minimaal 4 maanden van te voren kon verlengen? Dus ik heb het vandaag (17 juni) weer geprobeerd maar kreeg weer dezelde meliding. Ik heb al meerdere berichten hierover gelezen op dit forum. Wordt deze fout nog opgelost? Ik heb gewoon 1 abonnement op mn naam staan dus daar ligt het niet aan. Ik wil liever niet via de telefoon verlengen omdat ik geen overhaaste beslissingen wil nemen.
 
Groetjes Rick
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Rick, allereerst welkom op het forum! Dit kan inderdaad wel eens voorkomen. Soms ligt dat een het type abonnement dat je nu hebt en soms kan dit een andere oorzaak hebben. Ik raad je aan om onze acties en toestellen op de algemene website te bekijken (zonder in te loggen) en daarna toch even te bellen met onze collega's via 0800-0560. Op die manier heb je toch een goed beeld van het aanbod en kun je daarna nog een passend advies krijgen van onze collega's. Bedankt voor het melden in ieder geval.
Reyhan1981

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu ook hetzelfde probleem met online verlengen. Ik doe het liever ook niet telefonisch. Baal er best wel van want in de buurt van een telefoonwinkel ben ik eigenlijk nooit en dan is dat online verlengen wel makkelijk. Ik kan sinds vandaag verlengen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Reyhan1981,

Het kan soms een aantal duren voordat de verleng mogelijkheid zichtbaar is in My Vodafone.
Platinumx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben, namelijk als je wil verlengen via My Vodafone dat je dan een error krijgt.. Ligt al ruim een week bij Vodafone maar nog niet opgelost.. Krijg een mail terug van de klantenservice waarin staat: Wist je dat je het antwoord op jouw vraag ook op het Vodafone Forum kunt vinden? - Ik weet niet waar??Ook staat in diezelfde mail: Als je wilt, kun je wel via de website, winkel of telefonisch verlengen. - Website? als ik naar vodafone.nl ga en daar op verlengen druk moet ik mij toch echt inloggen en krijg ik de error weer..En ik wil niet in de winkel of telefonisch verlengen, ik wil eerst weten wat mijn aanbiedingen en mogelijkheden zijn..Hopelijk krijg ik niet zo een aanbieding die ik via de post heb gekregen: daar hebben ze gekeken naar mijn verleden en adviseren ze mij 2 GB internet en onbeperkt bellen en smsen voor € 70,= p.m. (eerste 6 maanden 50% korting).. Volgens mij heb ik maximaal 400 MB nodig per maand en bel ik 150 minuten.. Omdat er dus meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem is er vast wel duidelijk hoelang dit nog gaat duren? Daar heb ik helaas nog geen antwoord op gekregen..Groet Ruud
fem1803

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Je kan ook via my vodafone een chat aanvragen met een van de medewerkers. Die kijken dan voor jou naar de aanbieding en sturen je daarvan een link. En een mail dat je de gehele chat kan terug lezen.

Ik kon vorig week mn abo al verlengen en heb dat ook via mu vodafone chat gedaan. Uiteindelijk ook in winkel geweest en die deed dezelfde aanbieding. Het maakt niet uit hoe lang ke al klant bent iedereen is gelijk. Helaas geen speciale persoonlijke aanbiedingen meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic