Ik lees dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben, namelijk als je wil verlengen via My Vodafone dat je dan een error krijgt.. Ligt al ruim een week bij Vodafone maar nog niet opgelost.. Krijg een mail terug van de klantenservice waarin staat: Wist je dat je het antwoord op jouw vraag ook op het Vodafone Forum kunt vinden? - Ik weet niet waar??Ook staat in diezelfde mail: Als je wilt, kun je wel via de website, winkel of telefonisch verlengen. - Website? als ik naar vodafone.nl ga en daar op verlengen druk moet ik mij toch echt inloggen en krijg ik de error weer..En ik wil niet in de winkel of telefonisch verlengen, ik wil eerst weten wat mijn aanbiedingen en mogelijkheden zijn..Hopelijk krijg ik niet zo een aanbieding die ik via de post heb gekregen: daar hebben ze gekeken naar mijn verleden en adviseren ze mij 2 GB internet en onbeperkt bellen en smsen voor € 70,= p.m. (eerste 6 maanden 50% korting).. Volgens mij heb ik maximaal 400 MB nodig per maand en bel ik 150 minuten.. Omdat er dus meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem is er vast wel duidelijk hoelang dit nog gaat duren? Daar heb ik helaas nog geen antwoord op gekregen..Groet Ruud