thijssje

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarneer Jelly Bean voor Xperia P

Hallo er is al een lange tijd een Jelly Bean update beschikbaar
voor de Xperia P, waarneer komt die naar de branded Xperia P van vodafone?
29 Reacties 29
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
thijssje schreef:
Hallo er is al een lange tijd een Jelly Bean update beschikbaar
voor de Xperia P, waarneer komt die naar de branded Xperia P van vodafone?
Hey Thijssje,

Wij kunnen jammer genoeg niet aangeven wanneer de update er precies aan zal komen. Updates worden namelijk eerst uitvoerig getest voordat deze beschikbaar worden gesteld. Zodra de update voor jouw toestel beschikbaar is krijg je in ieder geval een melding! Nog even geduld dus.. 😉
thijssje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar het rare is toch wel dat ze in Amerika de update al zeker wel sinds het begin van de vorige maand wel hebben 
en wij hier lang moeten wachten voordat alle vodafone prut er in is gepropt en dan pas aan ons word gegeven
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi thijssje,

Een software-update voor Vodafone branded toestellen wordt (vaak) later vrijgegeven in vergelijking met een originele Android software-update. Nieuwe updates worden uitvoerig getest en moeten voldoen aan bepaalde eisen waarbij zowel Vodafone als de fabrikant zijn technische goedkeuring dient te geven. Je krijgt een melding zodra er een update beschikbaar is voor jouw toestel.

thijssje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En? is er al nieuws waarneer de update komt?
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi thijssje, voor dit toestel is het vooralsnog niet bekend wanneer deze update beschikbaar komt. Zodra de update beschikbaar is krijg je hiervan een melding op je toestel.
rem0n

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er al meer bekend omtrent de update naar JB?
thijssje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vodafone waarneer komt die update nou want mijn geduld raakt nu wel echt op 
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
All, ik begrijp dat jullie liever gisteren dan vandaag een update naar Jelly Bean krijgen. Voordat we software voor toestellen vrijgeven, controleren wij deze uitgebreid. Daardoor kan het soms wat langer duren. Ik kan jullie wel aangeven dat we hiermee bezig zijn, dus ik raad aan om regelmatig te checken of er al een update is!
thijssje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kijk aan zo'n antwoord hebben we wat
denven

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan ook niet wachten! Stond gister op het punt om mijn Xperia S te flashen, tot ik toevallig het bericht las dat ze bezig zijn met het uitrollen van de JB 4.1.2 naar de genoemde toestellen.. Dan toch maar eventjes geduld nog!
thijssje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja inderdaad, ook wel een slim plan dat flashen maar ze moeten echt opschieten anders ga ik ook gewoon flashen.
thijssje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
weeten jullie nu al waarneer de update komt want hij duurt nu wel erg lang
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We hebben even een update gevraagd. Zodra er een reactie is hoor je van ons.
denven

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij kun je hem beter gaan flashen... want in die tijd dat Vodafone de .200 laat uitrollen voor z'n klanten, is de .211 alweer door Sony uitgegeven (momenteel aan het uitrollen!)..
En dan kun je weer een maand wachten op Vodafone voor de .211 update haha..
 
Ben zelf al jaren abonnee van Vodafone, maar hun service is bagger. Blij dat verder alles prima werkt, zeg maaar 🙂
thijssje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone is er al nieuws? want ik ben het nu echt beu
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik heb nog geen informatie ontvangen. We gaan er nogmaals achteraan.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik heb een terugkoppeling ontvangen. Had jullie graag beter nieuws willen brengen maar er is op dit moment helaas geen precieze datum bekend wanneer te update beschikbaar is. Het is dus nog afwachten. 1 tip: Soms is het zo dat een bepaalde update alleen beschikbaar is via de PC en niet 'over the air'. Houd hier rekening mee als je controleert of de update beschikbaar is. Bedankt voor het geduld in ieder geval.
MutchDuffin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Erg jammer om te horen dat er nog geen update is. Dat terwijl ik de Xperia P van mijn huisgenote (met T-Mobile) twee weken terug een update naar Jelly Bean heb gegeven via Sony PC Companion. Wat doen ze bij Vodafone eigenlijk met die updates? een beetje in het rond gooien tot ze het leuk vinden?
grdejong

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal. De update voor de branded Xperia P van Vodafone heb ik vorige week al geinstalleerd. Sluit je Xperia aan op je computer waarop Sony PC Companion staat geinstalleerd en je krijgt de melding dat er een update is. Over-the-air kreeg ik namelijk geen melding.
 
Helaas was na de update mijn telefoonboek en bellen heel erg traag waardoor ik genoodzaakt was een volledige update naar de standaard instellingen te doen. Daardoor moest ik mijn apps weer opnieuw installeren. Uiteraard wel eerst een backup laten maken die ik later weer terug kon plaatsen, dus het viel allemaal wel mee. De telefoon loopt nu weer als een trein.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic