trixm

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Online Verlengen lukt niet

Geachte,
 
Ik probeer mijn abonnement al 3 weken online te verlengen, elke keer als ik op de samsung galaxy s advance druk, staat er dat deze pagina niet meer bestaat. Als ik op een andere abonnement druk lukt het gewoon wel. Bestaat deze aanbieding met de samsung galaxy s  advance niet meer?
 
met vriendelijke groet,
 
jaap
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik kan jouw situatie natuurlijk op mijn computer niet nabootsen en dus niet zeggen waar het exact aan ligt. Maar als het al 3 weken niet lukt, is het dan geen logische optie om even bij een Vodafone-winkel binnen te stappen?
Je neemt je bankpas en je ID-bewijs mee en loopt wat later met je nieuwe toestel en verlengde abonnement bellend en al de winkel uit.
trixm
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja begrijp ik, maar het abonnement staat op mijn moedrs naam en wij hebben geen tijd om samen naar de winkel te gaan...
 
Daarom doe ik het al jaren Online, maar op een of andere manier geeft die elke keer de foutmelding, Oeps deze pagina bestaat niet meer..
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Je moeder kan ook via MyVodafone de procedure opstarten om het abonnement op jouw naam over te zetten, dan loop je hier in de toekomst niet meer tegen aan 😉
 
Hier staat een beknopte uitleg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic