Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,734Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Belsatus app voor iPhone Alleen-lezen Opgelost

Is er een app voor de iPhone waarmee je je belstatus kunt inzien? Ik ben onlangs overgestapt van T-Mobile naar Vodafone en ik maakte altijd gebruik van de Belstatus app maar die is puur voor T-Mobile ...

Geheugen BlackBerry Curve 9300 loopt erg snel vol Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een BlackBerry Curve 9300 die slechts 256 MB intern geheugen heeft.Hiervan wordt al ruim 140 MB door BlackBerry OS 6.0 in beslag genomen en ook al enkele tientallen MB’s door overige BlackBerry...

Beltegoed weg Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een probleem. Ik heb laatst 20 euro beltegoed op mijn mobiel gezet (s'avonds) toen heb ik er daarna niks meer mee gedaan. En de volgende ochtend staat er nog maar 14 cent op! Volgens mij klopt ...

Galaxy Gio S5660 Android Alleen-lezen Onopgelost

Heel vaak gaat me toesstel spontaan uit.Terwijl ik hem gewoon aan had staan.

ongeindentificeerde abbonementhouder Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb mijn bb alweer een tijdje en nooit problemen mee gehad. Totdat ik vanochten ineens niet meer kon bellen, Ik zeeg dan; Bezet! in het scherm. Ook smsen lukt niet dan komt er 'ongeindentifi...

uitgaande mail ziggo Alleen-lezen Opgelost

kan iemand mij vertellen hoe ik de instellingen moet zetten op mijn HTC Desire om mails te kunnen versturen met ziggo/home account?inkomend werkt het allemaal prima, maar om de een of andere reden kri...

BlackBerry bold 9900 hangt 'vast' tijdens back-up voor update? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanmiddag via mijn blackberry, niet via desktop software, de software update voor mijn blackberry bold 9900 gedownload. Ik ging hem installeren en nu hangt ie al heel lang 'vast' bij backup op ...

registreren als nieuwe klant Alleen-lezen Onopgelost

met abonnement is overgegaaan naar een prepaid en om nu in te kunnen loggen op vodafone, moet ik me opnieuw registreren. Ik meld me aan, krijg een code per sms en dan iedere keer een error.Waarom? Nat...

Niet mogelijk om meerdere smsjes te versturen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, daar was ik weer..Volgens mij ligt het aan mij haha ik doe dingen helemaal verkeerd geloof ik ..Nu heb ik nog een probleem. Ik kan niet meerdere smsjes versturen in 1 sms.. Ik moet de smsjes ap...

[Android Algemeen] Algemene Android instellingen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, Ik merk dat er redelijk vaak mensen met een Android device niet online kunnen komen puur omdat er een paar settings niet goed stonden.Hierdoor dacht ik dat het wel handig zou zijn om een...

Can't answer incoming call after system update Alleen-lezen Onopgelost

hi I have strange problem with my HTC Desire HD (A9191) I updated to Android 2.3.5 some time ago and since then I have a problem. If my phone is locked, I can't answer incoming call from some numbers....

Inloggen op mifi Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, weet iemand hoe ik via internet kan inloggen op mijn mifi. Ik heb het ipadres, ik heb dmz door verwezen naar mijn ipcamera, maar krijg geen contact. Als ik rechtstreeks inlog op 192.168....

teveel mb's Alleen-lezen Onopgelost

Ik hwb een vraag, ik heb deze maand geen beltegoed opgewaardeerd en geen internetbundel afgesloten.Maar op de 1 of andere manier heb ik wel gewoon internet en na 500 mb gebruikt te hebben is er nog st...

Simlock Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil misschien de Samsung Galaxy Gio bestellen maar hij is niet simlock vrij!Mn Simkaartje is van Blyk wat wel bij Vodafone hoort..Kan ik mijn simkaart er dan even goed voor gebruiken of moet ik hem...

Geen geldige simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in het bezit van een IPhone 4S. In eerste instantie nog gebruikt met een simkaart van een andere provider en nu met de simkaart van Vodafone. De melding van "geen geldige simkaart" was/is er in...

batterij icoon met rood kruis erdoor Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal ik heb naar mijn idee een groot probleem, ik heb sinds een week dat ik mn bb curve 8520 niet meer kan gebruiken .hij is uit gevallen tijdens het opstarten en nu komt er een batterij ico...

derde simkaart nog geen service Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een iphone 4s. nu was het bereik slecht en heb ik van vodafone een nieuwe sim gekregen. het bereik is inderdaad met 2 streepjes beter geworden . maar nu krijg de melding ongeldige sim en geen s...

Apps iPhone4 Alleen-lezen Opgelost

Hoi hoi Ik heb een Galaxy gehad en ben overgestapt naar een iPhone4Via Android kon ik Market makkelijk apps gratis downloaden en ook gratis gebruiken.bij mijn iPhone kan ik bv mp3 gratis app gratis do...

Kan geen apps meer downloaden op App world Alleen-lezen Onopgelost

Hey allemaal, Sinds een paar dagen kan ik apps meer downloaden of updaten op mijn App world.Krijg steeds deze fout: " er s en probleem opgetreden tijdens de installatie. Probeer het opnieuw'' Dus ik h...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen