wikash

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging Abbonement naar Samsung S3

hallo,
 
Ik heb van de week telefonisch mijn abbonement verleng (nummerbehoud)t: ik had een blackberry, en vandaag heb ik  mijn Nieuwe telefoon opgestuurt gekregen (Samsung Galaxy S3).
 
Mijn vraag:
Als ik  mijn huidige simkaart (blackberry) in mijn nieuwe samsung doet dan past hij niet. Volgens internet heb ik begrepen dat er een micro sim erin gaat. Hoe kom ik aan dat micro simkaart.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Even naar een Vodafone winkel gaan, met je ID-kaart in de zak.
 
Dan wisselen ze ter plekke de gewone SIM voor een micro-SIM. Als je de Blackberry ooke ven mee neemt kunnen ze je meteen helpen met het overzetten van je contacten van de BB naar de S III.
 
Veel plezier met je nieuwe toestel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Even naar een Vodafone winkel gaan, met je ID-kaart in de zak.
 
Dan wisselen ze ter plekke de gewone SIM voor een micro-SIM. Als je de Blackberry ooke ven mee neemt kunnen ze je meteen helpen met het overzetten van je contacten van de BB naar de S III.
 
Veel plezier met je nieuwe toestel.
fordrwd4ever

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh, zijn ze weer leverbaar?Ik wacht al een aantal weken op mijn S3 na verlengen abonnement.
 
Zou wel zo netjes zijn om de bestaande bestellingen eerst uit te leveren.....
 
Maar, inderdaad, microsim kan je gewoon bij een Vodafone winke laten omzetten.l
Esther2121

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ikheb mijn Vodafone abbonement op 7 oktober jl. verlengt met toestel, een Samsung Galaxy S3.
 
Helaas ook nog niet geleverd. Vrouw Verdrietig
 
Er wordt nog wel geadverteerd met het toestel. Bij de Iphone staat er netjes: leverbaar!
 
De status van bestelling kan ik niet bekijken, ik word niet op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
 
Wel krijg ik een mail of ik mee wil doen aan het tevredenheidsonderzoek. Nohhh nu maar even niet.
fordrwd4ever

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh ja, het tevredenheidsonderzoek...
 
Heb het wel ingevuild, maar was niet zo positief..
Op zich heeft Vodafone goede service en goed bereik, maar kom op, na een maand nog geen leveringen?
Denk dat ik morgen maar eens de klantenservice ga bellen hierover.
 
Betaal namelijk wel al het nieuwe abonnementstarief, maar nog wel met mijn oude telefoon.
(of ze moeten de 25% kortingsactie een heel stuk verlengen ter compensatie...)
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi Fordrwd4ever en Esther2121,

Ik begrijp dat het niet fijn is dat jullie het toestel nog steeds niet ontvangen hebt. Neem anders even contact op met ons Webcare team via Twitter of Facebook. Wellicht kunnen ze nakijken hoe het precies zit met jullie bestelling.

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic