Beste Meneer UNING, Hierbij reageer ik op uw email van 22 juni 2017. U vraagt om de inhoudelijke gegevens van het dataverkeer in Spanje en vindt onze klantenservice niet toereikend. Ik vind dit spijtig om te lezen, maar Vodafone beschikt helaas niet over de inhoudelijke datagegevens conform onze Wet op de Privacy. Net zo min als we de inhoud van gesprekken en verstuurde tekstberichten kunnen inzien, kunnen we ook geen dataverkeer inzien. U kunt de gegevens over het door u verbruikte dataverkeer wel zelf in uw eigen toestel bekijken. Ik heb nog wel het dataverbruik in mei 2017 in Spanje gecontroleerd. Uit deze controle blijkt dat al het dataverkeer is geregistreerd met uw mobiele nummer, in combinatie met de gekoppelde simkaart en uw unieke toestelcode. De registratie en kosten zijn daarmee ook correct in rekening gebracht. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u voor nu nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice